خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Killer Bean Unleashed v5.03 بازی لوبیای قاتل اندروید

Killer Bean Unleashed بازی لوبیای قاتل اندروید

 

Killer Bean Unleashed به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در مکان‌های جالبی که در عین حال لوبیای قاتل را از طریق ترکیب‌های پیچیده ای از اقدامات کنترل می‌کنند، بیشترین مبارزات اسلحه‌ای را انجام دهند تا در همه چیز پیشرفت کنند.

Killer Bean Unleashed یک بازی اکشن بلاک باستر است که تقریباً هر عنصر در آن بر اساس فیلم های محبوب اما با سرگرمی و هیجان بیشتر است. جالب است که هر شخصیت در بازی یا داستانی از لوبیا با لباس های برجسته طراحی شده است تا جهان را به سبکی بدیع غنی کند. علاوه بر این، شخصیت اصلی شخصیتی سرزنده و شیطون دارد و همیشه در هر موقعیتی یک زمین بازی را برای بازیکنان در نظر می‌گیرد تا بهترین تجربه را در ژانر اکشن با سرعت بالا داشته باشند.

سفری جذاب را برای از بین بردن خصومت ها آغاز کنید

سفر بازیکن در بازی Killer Bean Unleashed مکان‌های آشنای زیادی از فیلم اصلی را تجربه می‌کند که عمدتاً توسط گانگسترها اشغال شده‌اند. طرح همچنین از طریق بسیاری از دیالوگ ها یا سکانس های اکشن پخش می شود یا به وضوح منتقل می شود تا بازیکنان غوطه ورتر شوند. بر اساس پیشرفت همه، تغییر در شخصیت نیز قابل توجه است و نوید می دهد که هیجان انگیزترین و خنده دارترین تجربیات را هنگام همراهی با Killer Bean در بسیاری از چالش ها به ارمغان بیاورد.

ماموریت های سخت را برای پاداش های سنگین انجام دهید

وظیفه اصلی بازیکن در بازی کیلر بین این است که یک هیتمن باشد و با پرداخت پول به هر کاری بپردازد، که در محتوای اضافی در گیم پلی نیز مشهود است. بازیکنان می توانند در پیشرفت های کلیدی توقف کنند و قراردادهای عمومی را با جوایز سخاوتمندانه برای کشتن اهداف مهم یا خراب کردن مکان ها تکمیل کنند. بسته به نوع رفتار بازیکن، سیستم قراردادهای متناظری خواهد داشت تا همه همیشه پولی برای خرج کردن در بسیاری از چیزها در طول توسعه داشته باشند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود Killer Bean Unleashed بازی لوبیای قاتل جدید

دانلود بازی Killer Bean Unleashed مود – بازی لوبیای قاتل اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Killer Bean Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.