خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Food Fighter Clicker v1.6.1 بازی موکبانگ اندروید

Food Fighter Clicker | Mukbang بازی موکبانگ اندروید

 

Food Fighter Clicker یک بازی آرامش بخش است زیرا از Mukbang برای ساخت محتوای اصلی در طول گیم پلی استفاده می کند و به بازیکنان بیشترین هوس را می دهد. موک‌بنگ‌ها محتوایی هستند که در آن افراد از فرآیند خوردن مقدار زیادی غذا به طور همزمان ویدیو می‌گیرند و سپس نظرات زیادی در مورد خوشمزه بودن آن می‌دهند. با این حال، در این بازی، بازیکنان باید تا حد ممکن غذا بخورند، در نتیجه مهارت‌های خود را ارتقا داده و از خوردن مقدار زیادی غذا درآمد کسب کنند.

از ته دل بخورید

شخصیت اصلی بازی Food Fighter Clicker یا بازیکن باید بدون توقف غذا بخورد تا تبدیل به بت موک‌بانگی شود که همه دوستش دارند. فرآیند شروع پیچیده است زیرا بازیکنان فقط می توانند مقدار کمی غذا مصرف کنند و در نتیجه درآمد کمتری ایجاد می کنند. با گذشت زمان، آنها می توانند بسیاری از چیزها را همزمان بخورند، حتی بسیاری از مسابقات جالب را برای خود ترتیب دهند و در پرخوری بی پایان غرق شوند.

اقدامات ساده و در عین حال سرگرم کننده

کاری که بازیکنان برای کسب درآمد در بازی Food Fighter Clicker باید انجام دهند این است که به طور مداوم روی صفحه ضربه بزنند تا کاراکتر سریعتر و بیشتر از سرعت متوسط ​​غذا بخورد. اگرچه شخصیت اصلی می تواند به طور خودکار غذا بخورد، اما با سرعت کم و بدون سود زیادی برای بازیکن، در ازای آن می تواند به طور خودکار ظرف را تغییر دهد یا سیستم های ارتقاء زیادی را برای خود اعمال کند. بر اساس نرخ خوراک پایه، بازیکن می تواند از زمان در تکمیل سایر سیستم ها یا محتوای بازی استفاده کند.

ارتقاء مداوم برای غذا خوردن سریعتر

نکته جالب در مورد بازی Food Fighter Clicker | Mukbang این است که بازیکنان می توانند از سیستم ارتقاء استفاده کنند تا شخصیت بتواند در طول زمان سریعتر یا بیشتر غذا بخورد. با این حال، بازیکنان باید روی ارتقاء عملکردهایی مانند قدرت جویدن، سرعت جویدن، اندازه دهان و ظرفیت معده برای خوردن یک وعده غذایی مقوی سرمایه گذاری کنند. با گذشت زمان، ارزش ظروف نیز به تدریج افزایش می یابد و در نتیجه به بازیکن چالش های بیشتری برای خوردن در زمان تعیین شده می دهد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Food Fighter Clicker هک شده

دانلود بازی Food Fighter Clicker مود شده – بازی موکبانگ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Newry
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.