خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود One Piece Thousand Storm v1.43.3 بازی وان پیس اندروید

One Piece Thousand Storm بازی وان پیس اندروید

 

One Piece Thousand Storm یک بازی نقش آفرینی فوق العاده سرگرم کننده و هیجان انگیز است که از تجربه ماجراجویی در آن در کنار شخصیت های مورد علاقه تان لذت خواهید برد.

با بازی One Piece Thousand Storm بیایید عظمت ماجراجویی انیمه One Piece و گروهش را تحسین کنیم. اگر از طرفداران مانگا One Piece هستید، پس این قطعاً یک بازی است که باید بلافاصله آن را تجربه کنید. شخصیت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را به آنها تبدیل کنید، دست به دست هم تیمی ها بزنید و ارتشی از هیولاهای مختلف را جمع آوری کنید. فراموش نکنید که در نبردهای هیجان انگیز به همه ملحق شوید و لذت مهیج نبرد با دزدان دریایی را تجربه کنید.

نبرد هیجان انگیز

قبل از شروع تجربه جذابیت بازی One Piece Thousand Storm باید یک تیم متشکل از هر سه نفر تشکیل دهید و از فضای هیجان انگیز با آنها لذت ببرید. نبردهای هیجان انگیز زیادی با مشارکت شما در بازی رخ خواهد داد. دستکاری کنترل ها در نبرد خیلی سخت نیست. شما فقط باید به سرعت یک جارو تمیز انجام دهید تا حریف را در یک چشم به هم زدن شکست دهید. با قدرت خود سوبژکتیو نباشید، بلکه به اطراف نگاه کنید زیرا حریف می تواند در هر موقعیتی پنهان شود و حملات خطرناک زیادی را انجام دهد.

مهارت های ویژه

هم تیمی های شما می دانند که چگونه قدرت را کنترل کنند و حملات منطقی انجام دهند. اما فراموش نکنید که با هم تیمی های خود در نبردهای خطرناک همکاری کنید تا یک پیروزی باشکوه به دست آورید. مطمئناً همه می‌دانند که لوفی حرکات “سلطان مار لاستیکی” و “دنده 4” را خواهد داشت. مشابه مهارت‌های منحصربه‌فردی که زورو دارد یا کاتاکوری اکشن «Rikimochi» را دارد. نگران هیچ چیز نباشید اما از حداکثر قدرت استفاده کنید.

توسعه قدرت قهرمانان

انیمه One Piece برای بسیاری از گیمرها غریبه نیست. از این پس می توانید قدرت قهرمانان را کنترل کنید و از صحنه های هیجان انگیز زیادی که در این بازی ظاهر می شوند لذت ببرید. هنگامی که بازیکن شخصیت خود را با یک کارت مرموز مجهز می کند، به این معنی است که قدرت قهرمان چندین برابر خواهد شد. برای یادگیری بسیاری از مهارت های خاص در بازی One Piece Thousand Storm دیگر کارت های منحصر به فرد مختلف را برای شخصیت خود جمع آوری کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی وان پیس مود One Piece Thousand Storm

دانلود بازی One Piece Thousand Storm مود – بازی وان پیس اندروید

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Bandai Namco Entertainment Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.