خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Chef Merge v1.5.2 بازی ادغام آشپز اندروید

Chef Merge بازی ادغام آشپز اندروید

 

Chef Merge یک بازی جالب دکوراسیون عمارت است. بازیکنان از پول جمع آوری شده برای جمع آوری سبزیجات و ایجاد یک نوع جدید استفاده می کنند. بسته به اینکه چگونه معما را حل کنید، پاداش کم و بیش است.

شما نمی توانید این بازی پازل هیجان انگیز یعنی بازی Chef Merge را از دست بدهید. ادغام سرآشپز ترکیبی از دکوراسیون مزرعه و خانه است. بازیکنان صاحب یک باغ بزرگ با گونه های مختلف سبزیجات خواهند شد و هر جا که بروید سبزیجات را خواهید دید. هنگامی که سبزیجات را برای ایجاد یک نوع جدید ترکیب می کنید، می توانید یک جایزه دریافت کنید. از این پول برای خرید وسایل تزئینی خانه استفاده کنید و به سطوح جدیدی بروید.

هیچ محدودیت زمانی برای کار وجود ندارد

بازیکنان می توانند چالش را در این بازی دکوراسیون مزرعه آزاد کنند. از انجام وظایف داده شده لذت ببرید، زیرا در بازی Chef Merge هیچ محدودیتی وجود ندارد. حتی بدون هیچ رقابتی با بازیکنان، تنها کاری که باید انجام دهید این است که توسعه منطقه خود را تماشا کنید و به ساختن بر روی آنچه در دسترس است ادامه دهید.

در ماموریت تطبیق یک استراتژی بسازید

این یک بازی مدل مزرعه سرگرم کننده است. هر طرح کاملاً واضح و زیبا است – یکی از چالش‌هایی که برای تکمیل پازل‌های اره منبت کاری اره مویی پیچیده به آن نیاز دارید. آن را پیچیده نکنید؛ سبزیجات از همان نوع را مطابقت دهید و یک نوع جدید ایجاد کنید. بلافاصله جوایز منحصر به فرد و فرصت های پیشرفت دریافت خواهید کرد.

پاداش دریافت کنید و از آن پول برای خرید اقلام استفاده کنید

هنگامی که در چالش تطبیق سبزیجات برنده شوید، مبلغ جایزه مربوطه را دریافت خواهید کرد. آنچه به دست می آورید را هدر ندهید. از این پول برای خرید وسایل دکوری خانه استفاده کنید و شروع به تزئین کنید. یک عمارت منحصر به فرد با فضای داخلی رویاهای خود طراحی کنید. به محض اینکه پول دارید، وظیفه شما این است که چیزهایی بخرید و آنچه را که در ملک باقی مانده است پر کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Chef Merge هک شده

دانلود بازی Chef Merge مود – بازی ادغام آشپز اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Higgs Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.