خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Bbulle War Clicker 2 v1739 بازی شیپور جنگ اندروید

Bbulle War Clicker 2 뿔레전쟁 시즌 بازی شیپور جنگ اندروید

 

Bbulle War Clicker 2 بازیکن را به نبردی بین مزدوران و مهاجمان سرسخت Carfax می برد. وقتی به این دنیا می آیید، رهبر محترم مزدورانی هستید که فوق العاده قهرمان هستند.

هرگز قبلاً رهبر ارتش مزدور نشده اید، پس بازی Bbulle War Clicker 2 شانس شما برای تسلط و اداره چنین باند بزرگی است. بازیکنان هنگامی که مهاجمان در قلمرو آنها وجود دارد با نارضایتی روبرو می شوند. مانند غریزه یک سرباز، شما باید سعی کنید از حمله جلوگیری کنید تا آنها را به مکان قدیمی نابود کنید. بیش از 300 مزدور در انتظار استخدام توسط شما برای مبارزه برای محافظت از میدلند هستند.

حمله میدلند به مهاجمان ظالم

میدلند به عنوان یک منطقه حاصلخیز شناخته شده است، بنابراین مورد توجه بسیاری از جناح های مختلف قرار گرفته است. از جمله آنها ظاهر مهاجمان بسیار خطرناک Carfax است. به همین دلیل است که ما به شما نیاز داریم تا با حملات وحشیانه با آنها مبارزه کنید. آنها بسیاری از مدرن ترین سلاح ها را در اختیار دارند که با آسیب های فیزیکی همراه شده است که همه را ترسانده است. بدون توقف در آنجا، آنها همچنین دارای بالاترین سطح از جادوی شبح وار هستند.

استخدام ارتش مزدور با پشتیبانی ویژه

در بازی Bbulle War Clicker 2 ما بیش از 300 سرباز را با ماموریت‌های مزدور عالی که به کلاس‌های زیادی از E تا S تقسیم شده‌اند، به شما می‌آوریم. هر کلاس دارای قدرت‌های منحصر به فرد خود است. شما می توانید به طور هوشمندانه جادوهای احضار کننده را برای مینیون های خود که در استراتژی شما ادغام شده اند اعمال کنید تا بتوانید با دشمنان خود مبارزه کنید. علاوه بر این، تحقیقات علمی و فناوری مدرن برای افشای جنایات مهاجمان نیز به چشم می خورد.

برای تضعیف دشمن، ضعیف ترین پیوند را برای ترکیب با دباف ها شناسایی کنید

به همین جا متوقف نشویم، نکات زیادی در مورد استراتژی های خوب برای شما در بازی Bbulle War Clicker 2 뿔레전쟁 시즌 آورده ایم. به طور خاص، شما همچنین می توانید مزدوران بیشتری را با آسیب قابل توجه برای مقابله با حملات فیزیکی دشمن استخدام کنید. علاوه بر این، باید مشخص کنید که کدام حلقه های ضعیف در آن مجموعه هستند و آنها را بگیرید تا ابتدا آنها را نابود کنید و سپس به طور گسترده به نیروی باقی مانده حمله کنید. بدون توقف در اینجا، ترکیب کامل مزدوران و دباف ها به کاهش مقاومت دشمن کمک می کند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.

 

.
اطلاعات سازنده
سازنده: 뿔레
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.