خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Gun Gang v3.17.0 بازی گان گنگ اندروید

Gun Gang بازی گان گنگ اندروید

 

Gun Gang یک بازی اکشن با درون مایه بقا با میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان است که با تمام بازی های بقا متفاوت است و هیجان خاصی را به شما القا می کند.

بازی Gun Gang یک بازی بقا با امتیاز بالا و بسیار اعتیادآور است. گیم پلی بازی با ترکیبی از اسلحه، دویدن و ساختن یک ارتش قدرتمند ساده است تا موانع پیش روی خود را برای پیروزی بردارید. بازی زمانی بسیار جالب است که شخصیت پردازی به شکلی ساده و نه چندان شلوغ طراحی شده باشد اما رنگ و زیبایی خاصی دارد که فقط این بازی دارد.

گیم پلی اصلی

بازی Gun Gang چندان دشوار نیست. حتی افراد تازه کار نیز می توانند به راحتی به این بازی عادت کنند. با شروع بازی، تنها با یک شخصیت، بازیکن باید تعدادی از آیتم ها را کنترل و جمع آوری کند و همچنین جمعیت ها را به هم پیوند دهد تا یک باند قدرتمند تشکیل دهد. به حرکت رو به جلو ادامه دهید و با ارتش خود، بر موانع غلبه کنید، سپس به ایجاد برنامه ها و استراتژی های جدید برای سطوح زیر ادامه دهید.

سطح از آسان به سخت افزایش می یابد

به نظر می رسد گذراندن سطوح اول بسیار آسان است، اما ذهنیتی نداشته باشید که این همه چیز است! زیرا سطوح بعدی بسیار دشوارتر خواهند بود. موانع بیشتر مانع بازیکن می شوند، یعنی توپ های در حال فرو ریختن، سطل های زباله یا توده های ماسه عظیم و غیره بیشتر و مداوم ظاهر می شوند. شاید آنها مانع میل بازیکن شوند – اوباش پیوند و همچنین جمع آوری موارد دیگر.

گرافیک سه بعدی با جوایز عالی

یکی از عواملی که باعث محبوبیت بازی Gun Gang شده است، گرافیک آن است. ارتقاء گرافیک به بازیکنان کمک کرده است که احساس بسیار چشم نوازتری داشته باشند، بنابراین الهام بیشتری برای بازی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، دریافت جوایز جذاب پس از هر بازی نیز شادی و هیجان را برای بازیکنان به همراه خواهد داشت. جوایز ارزشمند به بازیکنان کمک می‌کند تا برخی از لوازم جانبی، سلاح‌ها یا تجهیزات را ارتقا دهند تا در هر بازی به راحتی برنده شوند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود Gun Gang مود

دانلود بازی Gun Gang مود – بازی گان گنگ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Zynga
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.