خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Gridpunk Battle Royale v0.7.30 بازی گریدپانک اندروید

Gridpunk Battle Royale بازی گریدپانک اندروید

 

Gridpunk Battle Royale دارای مفهوم جدیدی از گیم پلی بتل رویال است در حالی که بازیکنان را در نبردهای پر هرج و مرج و در عین حال پر سرعت و جذاب غوطه ور می کند در حالی که با دوستان خود می جنگند تا به عنوان آخرین بازماندگان پیشرفت کنند.

بازی Gridpunk Battle Royale یک بازی اکشن بلادرنگ با مفهوم و محتوای 3vs3 است که بازیکنان می‌توانند تمام پتانسیل‌هایش را در گیم‌پلی کشف کنند یا از آن لذت ببرند. علاوه بر این، گیم پلی سرعت بالایی دارد و این موضوع را تقریباً در هر حالت بازی یا پیشرفت بازیکن در حرفه خود اعمال می کند. محتوای جدید بیشتری نیز به طور مرتب ظاهر می شود تا تجربه همه را متنوع کند و محتوای جذاب تری برای سرگرمی دوستان ایجاد کند.

یک گیم پلی اکشن MOBA با عوامل پر جنب و جوش

برجسته ترین ویژگی بازی Gridpunk جو پر جنب و جوش و پر جنب و جوش آن تقریباً در هر حالت بازی یا موقعیت مجزا برای سرگرم کردن بازیکن است. به همین دلیل، تمام محتوا، پتانسیل و گسترش آن همیشه برای همه پر از هیجان است و همیشه حول محور 3v3 می چرخد ​​تا محیطی عالی ایجاد کند. بسته به پیشرفت هر کس، شادابی یا مسمومیت به مرور زمان افزایش می‌یابد و باعث می‌شود به دلیل عنصر هرج‌ومرج و گیج‌کننده‌اش، برای مدت طولانی به بازی بمانند.

چند حالت بازی جذاب و پر جنب و جوش

اگرچه بیشتر گیم پلی حول عنصر 3v3 می چرخد، حالت های بازی اضافی آن برای همه خلاق و سرگرم کننده است تا تجربه غنی تری با دوستان داشته باشند. این حالت‌های بازی، محتوا یا وظایف افراد در تیم‌های مختلف را تغییر می‌دهند و در عین حال بر عامل جدید کار گروهی که شکوه است، تأکید می‌کنند. بسیاری از حالت‌های بازی خاص فقط در مواقعی ظاهر می‌شوند، اما پتانسیل و پاداش‌هایی که به ارمغان می‌آورند برای هر مبارز پرشور فراوان است.

سیالات و مکانیسم های کنترل جامع

علاوه بر گیم پلی عالی، بازی Gridpunk Battle Royale دارای مکانیزم کنترلی انعطاف پذیر و برتر است تا بهترین عملکرد رزمی را با سبک از بالا به پایین به بازیکنان بدهد. علاوه بر این، بازی از مکانیک های جوی استیک دوگانه استفاده می کند تا حواس افراد را در بسیاری از موقعیت ها تحریک کند و در عین حال دقت بیشتری به آنها بدهد. البته، همه می‌توانند کنسول را سفارشی کنند و برخی از عملکردها را در حالی که در بسیاری از حالت‌های خلاقانه بازی غوطه‌ور هستند، به جلوه‌های بهتر تغییر دهند.

شخصیت های مختلف برای بازی و سفارشی سازی

تنوع کاراکترها نیز مهم است زیرا آنها به استراتژی بازیکن و هم تیمی ها کمک زیادی می کنند زیرا ویژگی های برجسته زیادی دارند. هر شخصیت دارای توانایی ها و توانایی های منحصر به فردی است، اما آنها می توانند سلاح ها را به اشتراک بگذارند، بنابراین نقش های آنها گسترده است. بسته به ترکیب جوخه های 3 نفره، افراد می توانند چشمگیرترین چیزها را در مبارزه با دشمنان در محیط های مختلف به نمایش بگذارند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Gridpunk Battle Royale با پول بی نهایت

دانلود بازی Gridpunk Battle Royale مود شده – بازی گریدپانک بتل رویال اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: neverGames
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.