خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Movie Merge – Hollywood World v1.12.4 بازی ادغام فیلم اندروید

Movie Merge – Hollywood World بازی ادغام فیلم اندروید

 

در بازی Movie Merge – Hollywood World در باره جادوی ادغام هالیوود بیاموزید و از انجام یک بازی ادغامی که هم شگفت انگیز و هم سرگرم کننده است لذت ببرید.

احتمالاً بازی‌های ادغام‌شده زیادی انجام داده‌اید، اما بازی Movie Merge یکی از جذاب‌ترین آنهاست! آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک تهیه کننده فیلم باشید و فیلمی از خودتان بسازید؟ اکنون در دسترس است! در این بازی خارق العاده، شما این فرصت را خواهید داشت که تمام مراحل تولید یک فیلم، از انتخاب بازیگران و آماده سازی بازیگران گرفته تا ضبط صحنه ها و تدوین محصول نهایی را تجربه کنید. استودیوی ضبط خود را بسازید و برخی از بزرگترین آهنگ های امروزی را اجرا کنید!

گیم پلی و ویژگی ها

در دنیای هالیوود به یک سرمایه دار واقعی تبدیل شوید.

ادغام

در بازی Movie Merge – Hollywood World عناصر مختلف را با هم ترکیب کنید تا ابزارهای مهم مورد نیاز برای تولید ویدیوی خود را ایجاد کنید، مانند آرایش، لباس، و ظاهر کلی مجریان خود و همچنین سایر اجزای صحنه خود. پاسخ همه معماها را بیابید.

تصاویری باورنکردنی به صورت سه بعدی

دنیای فیلمسازی را که دنیایی پر جنب و جوش، درخشان و پیچیده است، تجربه کنید. بهترین کلیپ های ممکن را بسازید. خود را در هالیوود احساس کنید!

سفارشی سازی

شما تنها کسی هستید که می توانید تعیین کنید که فیلم شما چگونه در یک تئاتر ظاهر شود. برای سناریوهایی که در دوربین ثبت می‌شوند، انواع لباس‌ها و لوازم جانبی برای اجراکنندگان و همچنین انواع دکورها را آزمایش کنید. از آنجایی که شما کارگردان هستید، هیچ محدودیتی برای پتانسیل خلاقانه شما وجود ندارد.

گیم پلی ساده

مکانیک های ساده که همچنین جذاب هستند شما را برای مدت زمان قابل توجهی به بازی Movie Merge – Hollywood World علاقه مند می کند. دیگر هرگز خود را با وقت آزاد نخواهید یافت.

خط داستان

در طول سفر، با تعداد زیادی از افراد منحصر به فرد روبرو خواهید شد که هر کدام دارای داستان جذاب خود هستند. برخی از آنها برای شما مفید خواهند بود، در حالی که برخی دیگر … شما آن را خواهید دید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود Movie Merge

دانلود بازی Movie Merge مود – بازی مووی مرج اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Becube Co Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.