خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Traffic Jam Cars Puzzle v1.5.21 بازی پازل ترافیک اندروید

Traffic Jam Cars Puzzle بازی پازل ترافیک اندروید

 

Traffic Jam Cars Puzzle یک بازی پازل سرگرم کننده است. بازیکنان می توانند ماشین های مختلف را برای ایجاد مسیرهایی برای قطار، آمبولانس یا توقف برای هلیکوپترهای غول پیکر حرکت دهند.

بازی Traffic Jam Cars Puzzle با تطبیق 3*3 پازل ها با محتوای هیجان انگیز مرتبط با ترافیک گیم پلی جذابی را ارائه می دهد. شما در نقش پلیسی بازی خواهید کرد که سعی می کند ترافیک متراکم را تنظیم کند، اما به نظر می رسد که ماشین ها هنوز در راه هستند. فضای باز به شما این امکان را می دهد که نمرات، نوبت ها و حتی تعداد کارهایی که باید در یک بازی انجام دهید را مشاهده کنید. زمانی که حل کردن معما بسیار چالش برانگیز است، بازیکنان نکات یا ابزارهای پشتیبانی بیشتری از سیستم خواهند داشت.

افزودن یک سری اطلاعات قابل توجه

برای ایجاد یک فضای جدید، بازیکنان به دلیل کنجکاوی با داستان بازی Traffic Jam Cars Puzzle می توانند مدت بیشتری از آن لذت ببرند. این سیستم به طور مداوم محتوای بسیار مهم را به روز می کند. علاوه بر رفع اشکالات قدیمی و بهبود عملکرد، بسیاری از سطوح جدید نیز با دشواری باورنکردنی و پازل‌های بیشتری برای هر دور اضافه می‌شوند تا هنگام انجام حرکات شما را در ذهن نگه دارند. بسیاری از رویدادهای دیگر رخ می دهد که به شما کمک می کند در هر بازی امتیاز بیشتری کسب کنید.

از پلیس برای تنظیم فعالیت های رانندگی حمایت کنید

خیابان های نشان داده شده در منتخب بازی های افسانه ای match-3 به طرز باورنکردنی آشفته است. بازی Traffic Jam Cars Puzzle به یک افسر پلیس که فعالیت های ترافیکی را تنظیم کند نیاز دارد. شما در نقش یک پلیس باهوش بازی خواهید کرد. بیایید صحنه پر هرج و مرج آشکار شده را باز کنیم. ماشین های زیادی در اینجا جمع شده اند، با توانایی تیم کردن بیش از سه ماشین، جاده را آزاد خواهید کرد. بسیاری از پشتیبانی های سیستمی دیگر نیز برای پخش کننده ارسال می شود، مانند ماشین های رنگارنگ که می توانند هر وسیله نقلیه ای را حذف کنند یا ماشین های پلیس برای حذف خطوط افقی و عمودی. در نهایت، وسیله نقلیه قدرتمند موانع اطراف را از بین می برد.

 

بازی Traffic Jam Cars Puzzle مود

دانلود بازی Traffic Jam Cars Puzzle مود – بازی ترافیک جم اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Google Commerce Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.