خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Union League v1.0.1.08 بازی لیگ اتحادیه اندروید

Union League بازی لیگ اتحادیه اندروید

 

Union League یک RPG اکشن سه بعدی است که در آن شخصیت های جیبی با هم مبارزه می کنند! یک نبرد اسکرول نوستالژیک با عمق زیاد را تجربه کنید

گیم پلی RPG TAP-ACTION که کاراکترهای زیبای سه بعدی را دستکاری می کند!

بازی Union League یک بازی RPG اکشن است که شخصیت ها و ماجراجویی های منحصر به فردی را در دنیایی فانتزی به کار می گیرد. گمشده در دنیای شمشیرها و جادو، میدلند، جنگجو «لئون» و کماندار «ارین» را به ماجراجویی خواهید برد. در این زمینه، برای جابجایی کاراکتر اصلی، روی صفحه ضربه بزنید و برای انجام عمل گریز دو ضربه سریع بزنید. شخصیت ها به طور خودکار به دشمنان در محدوده حمله می کنند و با شارژ گیج می توانند 3 نوع مهارت فعال خاص شخصیت را فعال کنند.

طراحی شخصیت خوب و سهولت در ارتقاء

شما می توانید خرده شخصیت ها را در عرصه و با طلا خریداری کنید. فقط عنوان بسیار شبیه به یک بازی خاص است، اما محتویات آن متفاوت است. این اثر جدید ترول گیمز است که روی «Super Brawl RPG Guardian Hunter» کار کرده است و شخصیت‌های زیادی با طراحی‌های زیبا و دقیق ظاهر خواهند شد. از نظر آموزش، علاوه بر منوهایی مانند سطح شخصیت، تجهیزات و افزایش مهارت، یک منوی “تکامل” وجود دارد که به مواد خاصی نیاز دارد، بنابراین کاملاً رضایت بخش خواهد بود.

راه های زیادی برای به دست آوردن اشیاء

اگرچه این یک سیستم قطعه ای است، اما برخی از روش ها را می توان با پیشرفت بازی به دست آورد (مانند پاداش در عرصه و خرید قطعات با سرمایه). طوری طراحی شده است که هر چه بیشتر بازی می کنید قوی تر می شوید.

در بازی Union League برای اقدامات جنگی، می‌توانید با ضربه زدن روی صفحه و عملیات خودکار برای خودکار کردن همه کاراکترها، عملکرد دستی را برای جابجایی و اجتناب از کاراکترها تنظیم کنید تا دور زدن صحنه را آسان کنید. این یک سیستم ساده و در عین حال اکشن گرا بود، مانند توانایی تغییر شخصیت ها در طول نبرد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Union League مود

دانلود بازی Union League مود شده – بازی لیگ اتحادیه اندرید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Trollgames
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.