خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Nordicandia: Semi Idle RPG v1.0.4 بازی نوردیکاندیا اندروید

Nordicandia: Semi Idle RPG بازی نوردیکاندیا اندروید

 

Nordicandia: Semi Idle RPG یک بازی نقش آفرینی است که باید به عنوان جنگجویان قهرمان بازی کنید، به نبردها بپیوندید و باس های قدرتمند را در این بازی اکشن شکست دهید. اقلام را جمع آوری کنید، اسلحه بسازید و از آنها در جنگ استفاده کنید.

جایی که می توانید بی نهایت بجنگید، جنگ ها همیشه ادامه دارند و شما را از یک شگفتی به شگفتی دیگر می برند. بازیکنان هنگام آمدن به بازی Nordicandia: Semi Idle RPG می توانند نقش جنگجویان شجاعی مانند شکارچیان یا جادوگران را بازی کنند. همه شخصیت ها دارای قدرت و قدرت نامحدودی هستند و تنها چیزی که نیاز دارید این است که استراتژی ها را اعمال کنید و آنها را به طور دقیق کنترل کنید تا حملات را انجام دهید. آیتم های مختلف را در نبردها جمع آوری کنید یا به طور خودکار مجموعه ای از سلاح ها را بسازید و توسعه شخصیت خود را فراموش نکنید.

شخصیت خود را سفارشی کنید و کلاس مهارت خود را مطابق با جنگ تغییر دهید

برای پیوستن رسمی به جنگ های وحشتناک بازی Nordicandia بازیکنان باید نقش خود را انتخاب کنند. شخصیت هایی وجود دارند که می توانید آنها را مانند جنگجویان، شکارچیان یا جادوگران بازی کنید. همه آنها دارای قدرت و قدرت بی نهایت هستند و شما فقط باید استراتژی مبارزه را تغییر دهید. به ویژه، اگر می خواهید ویژگی های آنها را متمایز کنید، مشخص کنید که از چه مهارت هایی می توانند استفاده کنند. همانطور که قدرت خود را افزایش می دهید، می توانید یک سبک مبارزه فعال یا غیرفعال را تا یک سطح مشخص انتخاب کنید.

مکانیک خودکار زمانی که شخصیت به طور خودکار حرکت می کند و به دشمنان حمله می کند

یک چیز در مورد این بازی که هیچ بازی نقش آفرینی اکشن دیگری ندارد، مکانیک خودکار برای شخصیت ها است. در نبردهای سخت، شخصیت شما به طور خودکار حرکت می کند و هدف را نشانه می گیرد و سپس حملات مناسب را انجام می دهد. این در صورتی است که آن مبارزه در چالش ها یا تمرین های روزمره باشد. در غیر این صورت، بازیکنان همچنان می توانند آزادانه شخصیت ها را در نبردها جابجا کنند. مشخص کنید که از چه مهارت هایی استفاده کنند یا از معجون استفاده کنند وقتی شخصیت در استراتژی های بزرگ تمام می شود.

ساخت اقلام با جداسازی و برق

حتی اگر از تلفن خود استفاده نمی کنید، شخصیت شما همچنان می تواند فعال باشد و کارهای کوچکی مانند لوت را انجام دهد. در بازی Nordicandia: Semi Idle RPG بازیکنان اجازه دارند آزادانه قدرتمندترین آیتم ها را بسازند و آنها را در جنگ ها به کار ببرند. از ذات آهنگر برای ترکیب آمار انرژی یک مورد در مورد دیگر استفاده کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید در هنگام ترکیب یا جداسازی موارد، سلاح های مختلفی ایجاد کنید. به طور خاص، بهترین راه برای افزایش قدرت تجهیزات، ترکیب آثار برای آنها است.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Nordicandia: Semi Idle RPG

دانلود بازی Nordicandia: Semi Idle RPG – بازی نوردیکانیا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Iterative Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.