خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Voilà AI Artist v1.8.2 نرم افزار تبدیل چهره به کارتون اندروید

Voilà AI Artist نرم افزار تبدیل چهره به کارتون اندروید

 

آیا شما از علاقه مندان به عکاسی هستید؟ آیا می خواهید عکس های سرگرم کننده و هنری خود را ایجاد کنید؟ پس نرم افزار Voilà AI Artist – Photo to Cartoon Face Artist را از دست ندهید. این اپلیکیشن ویژه می‌تواند عکس‌های شما را به آثار هنری شیک مانند کارتون‌های خنده‌دار، نقاشی‌های منحصربه‌فرد یا نقاشی‌های دستی همراه با خلاقیت سازندگان تبدیل کند. این اپلیکیشن تجربیات هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین عکس های عالی خلق می کند.

برای خود سرگرمی نامحدود ایجاد کنید

نرم افزار Voilà AI Artist یک برنامه استثنایی است زیرا از هوش مصنوعی برای ویرایش عکس ها استفاده می کند و به کاربران عکس های هنری عالی می دهد. سازندگان با هوشمندی خود به شما اجازه می دهند سلفی های خود را به انیمیشن های سه بعدی سرگرم کننده تبدیل کنید. یا می توانید کاریکاتورهای دیگری برای ارسال به دوستان و اقوام ایجاد کنید و آنها را بخندانید.

عکس های خود را به شخصیت های سه بعدی تبدیل کنید

با برنامه Voilà AI Artist می‌توانید سلفی‌های خود را به عکس‌های متحرک دو بعدی یا سه بعدی به سبک دیزنی یا پیکسار تبدیل کنید. به غیر از انتخاب عکس نیازی به انجام هیچ کاری نخواهید داشت زیرا برنامه به طور هوشمند عکس شما را به صورت خودکار تنظیم می کند. علاوه بر این، برنامه نقاشی های کارتونی کودکان را نیز می پذیرد و به شما کمک می کند چهره های کارتونی زیبا و خنده دار ایجاد کنید.

عکس های هنری و خاص ایجاد کنید

علاوه بر ایجاد عکس های سه بعدی به سبک کارتونی، کاربران همچنین می توانند با برنامه Voilà AI Artist سلفی های خود را به عکس های باستانی قرن 15 و 18 تبدیل کنند. یا می‌توانید با ابزارها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد اپلیکیشن، خود را به‌عنوان نقاشی‌های قرن بیستم نقاشی کنید. این برنامه همچنین به شما کمک می کند تا با افزودن جزئیات خنده دار مانند دهان خندان، چشمان درشت یا سایر کاریکاتورهای خنده دار، کاریکاتور بسازید. این ویژگی به شما کمک می کند هنگام ارسال در سایت های شبکه های اجتماعی عکس های هیجان انگیزتری ایجاد کنید.

دانلود برنامه Voilà AI Artist هک شده

دانلود برنامه Voilà AI Artist هک شده

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Wemagine.AI
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.