خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Kika Keyboard v6.6.9.7046 برنامه صفحه کلید کیکا اندروید

Kika Keyboard برنامه صفحه کلید کیکا اندروید

 

از برنامه Kika Keyboard برای ایجاد طرح بندی صفحه کلید منحصر به فرد خود استفاده کنید! با بیش از 10000 تم، فونت و شکلک های رنگارنگ مختلف لذت ببرید!

جدیدترین و جذاب ترین کیبورد، Kika Keyboard یک اپلیکیشن صفحه کلید و ایموجی رایگان و قابل شخصی سازی برای اندروید است. این برنامه به شما امکان می دهد سبک تایپ خود را تغییر دهید و تجربه ورودی خود را افزایش دهید. می‌توانید با استفاده از کیکا کیبورد، یک صفحه‌کلید عکس سفارشی برای خود بسازید که دارای بیش از 10000 تم صفحه‌کلید رنگارنگ، فونت‌های شیک، ایموجی‌ها و برچسب‌های سرگرم‌کننده، کائوموجی‌های شایان‌ستیز، و صداهای دوست‌داشتنی است. تایپ سریع و جذاب! می توانید با استفاده از صفحه کلید Kika که بیش از 150 زبان را پشتیبانی می کند با دوستانی از سراسر جهان چت کنید.

ظاهر، چیدمان و همه چیز را سفارشی کنید

بیش از 10000 تم صفحه کلید رایگان با کیکا کیبورد در دسترس شما است تا بتوانید صفحه کلید خود را با پس زمینه های فوق العاده تزئین کنید و لذت بیشتری ببرید. کیبوردهای LED، صفحه‌کلیدهای شفاف، صفحه‌کلیدهای جاذبه، صفحه‌کلیدهای متحرک و صفحه‌کلیدهای تصویر زمینه HD در این دسته قرار دارند.

مضامین جدید در برنامه Kika Keyboard به صورت روزانه منتشر می شوند و شما می توانید از بین موضوعات مختلف از جمله انیمه، شایان ستایش، بچه گربه، توله سگ، گرگ، کهکشان، گل، و عشق و سایر موضوعات انتخاب کنید. جدیدترین طرح ها همیشه شیک هستند.

تعداد زیادی از اموجی ها و فونت ها

برای تایپ پیام خود بر روی Message, SMS, Text Now, Email, Note و غیره کلیک کنید. ارسال پیام‌های شکلک ساده است و می‌توانید از بین شکلک‌های طنز و شکلک‌های متنی، از میان طیف گسترده‌ای انتخاب کنید. فرهنگ لغت Emoji همراه با فناوری پیش‌بینی شکلک. ممکن است با استفاده از حروف نوشتاری جالب توجه را به حساب های رسانه های اجتماعی خود جلب کنید.

استیکرها، کلیپ‌آرت‌ها و GIF‌های متحرک را در همه برنامه‌های اجتماعی خود ارسال کنید. استیکرهای زیادی برای شما در دسترس است، از جمله استیکرهای انیمیشن، استیکرهای عشق، برچسب حیوانات، استیکرهای ایموجی و استیکرهای بت و غیره. ارسال برچسب های سرگرم کننده برای دوستان خود راهی عالی برای نشان دادن احساس واقعی شماست.

Kika Keyboard

دانلود کیکا کیبورد Kika Keyboard اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kika AI Team
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.