خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود RussianCar: Simulator v0.3.8 بازی ماشین روسی اندروید

RussianCar: Simulator بازی ماشین روسی اندروید

 

RussianCar: Simulator بازی خوبی است که لحظات آرامش بخشی را در یک شهر مجازی در روسیه به شما هدیه می دهد. در اینجا، ماشین هایی را که دوست دارید برانید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

بازی RussianCar: Simulator یک بازی ویدیویی واقع گرایانه که زندگی روزمره یک راننده روسی را به تصویر می کشد. روش حمل و نقل مورد نظر خود را انتخاب کنید: وسیله نقلیه، موتور سیکلت، تراموا یا اتوبوس. تصمیم گرفتی؟ سپس به خیابان های مادری خود مسکو بروید. عابران پیاده، پلیس، کارگران جاده، مادربزرگ ها و مادربزرگ های دیوانه و زنانی که فرزندان خردسال دارند، همه از دیدنی های رایج اینجا هستند. احتیاط کن. جریمه ها برای نقض قوانین ارزیابی می شود. جریمه های بسیار بالا برای تصادف یا فردی که سقوط کرده است. برای کسب درآمد کارهای خود را انجام دهید.

اگرچه رانندگی برای یک شرکت اتوبوسرانی هزینه خوبی دارد، اما ممکن است برای افراد نیز رانندگی کنید. زمانی که پول را برای یک خودروی جدید یا ارتقاء خودرو فعلی خود جمع آوری کردید، خرج کنید. ممکن است جریمه هایی وجود داشته باشد. پس از آن پرداختی را از دست ندهید؛ در غیر این صورت، باید از نو شروع کنید. ماشین به پارکینگ آورده می شود و اگر پول نقد برای پرداخت آن ندارید، تنها فرصت خود را برای کسب حداقل مقداری پول از دست خواهید داد. بنابراین، دفاعی رانندگی کنید. علاوه بر این، این بازی برای تقویت توانایی های رانندگی عالی است. این یک ابزار فوق العاده برای تمرین مجازی قبل از امتحان مدرسه رانندگی است!

علاوه بر حالت رانندگی رایگان،بازی RussianCar: Simulator دارای بازی چند نفره نیز می باشد که در آن از قبل با سایر بازیکنان جاده ها را طی خواهید کرد. آیا مدت زیادی است که رویای رانندگی در صنعت خودروی داخلی را در سر می پرورانید؟ هیچ چیز ساده‌تر از دانلود نسخه مود بازی RussianCar: Simulator برای اندروید، فشار دادن پدال گاز روی زمین و مسابقه در جاده‌های بی‌پایان روسیه نیست.

ویژگی های بازی ماشین روسی

مجموعه عظیم ماشین، بنابراین شما می توانید ماشین های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. از خودروهای کوچکی مانند تاکسی و موتور گرفته تا خودروهای بزرگ که رانندگی با آنها مانند کامیون و اتوبوس دشوار است.
شهر مانند زندگی واقعی شبیه‌سازی شده است، به این معنی که شامل افراد، خانه‌ها، چراغ‌های راهنمایی می‌شود… پس با احتیاط رانندگی کنید.
حالت چند نفره یک ویژگی بتا است که به تازگی اضافه شده است که می توانید با هزاران بازیکن دیگر در شهر رانندگی کنید. درست مانند GTA 5 ملاقات کنید و دوست شوید

 

 

 

.
اطلاعات سازنده
سازنده: M.O.A.B
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.