خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Applaydu & Friends v1.3.8 بازی اپلیدو و دوستان اندروید

Applaydu & Friends بازی اپلیدو و دوستان اندروید

 

Applaydu & Friends بازیکنان را به یک تعقیب و گریز بسیار هیجان انگیز و جذاب سوق می دهد. علاوه بر این، شما باید با یک سری موانع مختلف روبرو شوید.

با آمدن به بازی Applaydu & Friends بازیکنان می‌توانند آزادانه از اتومبیل‌های مسابقه‌ای در تعقیب دشمنان لذت ببرند. بازیکنان دارای مجموعه ای بسیار غنی و متنوع از ماشین ها هستند و بازی همچنین مجموعه ای از ماموریت های جذاب مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا توانایی مبارزه خود را به نمایش بگذارید.

به عنوان شخصیت های مورد علاقه خود بازی کنید

بازیکنان اجازه دارند برای خود شخصیت های مختلفی را برای ایفای نقش و تجربه انتخاب کنند. علاوه بر این، در بازی Applaydu & Friends بازیکنان همچنین می توانند شخصیت های قهرمان جدید بیشتری را باز کنند تا به خود انتخاب های بیشتری بدهند. هر شخصیت مهارت های مبارزه و رانندگی حرفه ای متفاوتی دارد. که ویژگی های منحصر به فردی برای شخصیت او ایجاد کرده است. علاوه بر این، بازیکنان می توانند از طریق فریم های چت در بازی نیز با یکدیگر چت کنند. به لطف آن، دسترسی شما هنگام شرکت در بازی هیجان‌زده‌تر می‌شود،

فعالیت های سرگرم کننده را با دوستان خود تجربه کنید

هنگام شرکت در این بازی، اجازه دارید با دوستان خود همراه شوید. بازیکنان از مهمانی های چند نفره لذت می برند و با هم مسابقه می دهند تا بر موانع بازی غلبه کنند. شما در روند مبارزه از یکدیگر حمایت می کنید تا با هم بتوانید وظایف محول شده را انجام دهید. علاوه بر این، شما با هم حریفان را شکست داده و به موقعیت های بالا در رتبه بندی صعود می کنید.

صاحب یک سری از ماشین های منحصر به فرد

بازیکنان می توانند انواع مختلفی از ماموریت ها را تجربه کنند و از طریق وسیله نقلیه ای که برای همراهی آنها انتخاب کرده اید، بر همه موانع غلبه کنند. بازیکنان می توانند ماشین های مدرن و مدرن تر را با رنگ ها و مدل های مختلف بازسازی و باز کنند. بازیکنان آزادند تا سرعت اتومبیل‌هایی را که بازی Applaydu & Friends ارائه می‌کند، تجربه کنند. بازیکنان می توانند وسایل نقلیه جنگی خود را با بسیاری از لوازم جانبی مختلف تزئین کنند.

دانلود بازی Applaydu & Friends

دانلود بازی Applaydu & Friends مود شده – بازی اپلایدو و دوستان اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Ferrero Trading Lux S.A.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.