خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Castlelands: RTS Strategy v1.2.2 بازی سرزمین قلعه اندروید

Castlelands: RTS Strategy بازی سرزمین قلعه اندروید

 

Castlelands: RTS Strategy بازی های استراتژی زمان واقعی که شامل ساخت پادشاهی می شود. قلعه ها درگیر نبردهای تاکتیکی شدند. به بازی آنلاین ما بپیوندید.

استراتژی زمان واقعی در قلب بازی Castlelands (RTS) قرار دارد. با کمک قهرمانانی که جمع آوری کرده اید از قلمرو خود محافظت کنید. و قلعه خصم را فرو بریز. دژهای مستحکم توسط دشمنان خود را تسخیر کنید. با حمله به قلعه مبارزه کنید. به منظور حفاظت عالی از پادشاهی شما، کمانداران در بالای برج مستقر هستند. هنوز زمان برای ایجاد دفاعیات خود برای آماده شدن برای یک عجله ارتش باورنکردنی وجود دارد. واحدهای svoimi را فرمان می دهد. شما در مقابل دنیایی از دشمنان قرار دارید. درگیر مبارزه رودررو شوید. و در این بازی شبیه سازی درگیری جنگ و استراتژی (RTS) پیروز شوید.

بازی استراتژی و تاکتیک های پیروزی

بازی های استراتژی چالش برانگیز به درجه جدیدی از دشواری دست یافته اند. در نبردهای حماسی بین قلعه ها بجنگید، قدرت کامل ارتش خود را بیرون بیاورید، یک دفاع قوی برای سنگر خود بسازید و به صدر رده بندی جهانی صعود کنید!

بازی بیدرنگ با چند بازیکن

شما در بازی Castlelands: RTS Strategy می توانید به دستورات ارتش به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. ارتش شما به فرمان شما، آنلاین (استراتژی چند نفره). انجام نبردهای جنگی با دوستان بسیار سرگرم کننده تر است. برای آنها دعوت نامه بفرستید تا با شما بیایند. و شروع یک جنگ حماسی را در RTS Player vs. کنترل هر منبعی را در دست بگیرید. سطح نیروهای خود را بالا ببرید. و مبارزه ای کاملاً جدید را آغاز کنید که در مقیاس جهانی حماسی است.

حمله به برج های نبرد و قلعه

بیش از 20 قهرمان منحصر به فرد برای انتخاب در بازی Castlelands در دسترس هستند که هر کدام ممکن است توسط بازیکن در جریان محاصره دژ دشمن استفاده شود. علاوه بر این، 9 برج جنگی منحصر به فرد وجود دارد که می توان از آنها برای دفاع از قلعه بازیکن استفاده کرد. قابلیت های واحدهای خود را افزایش دهید و آنها را با هم ادغام کنید! برای تبدیل شدن به قدرتمندترین جنگنده در عرصه استراتژی بلادرنگ، باید روی چندین ارتقاء و پاداش سرمایه گذاری کنید.

 

دانلود بازی Castlelands: RTS Strategy با پول بی نهایت

دانلود بازی Castlelands: RTS Strategy مود شده – بازی کسل لندز اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Black Bears
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.