خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Droneboi v0.45 بازی هواپیمای بدون سرنشین اندروید

Droneboi بازی هواپیمای بدون سرنشین اندروید

 

Droneboiیک بازی شبیه ساز منحصر به فرد است که در آن می توانید به ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در جهان گسترده ادامه دهید. در اینجا ایده های شما ترویج می شوند و به شدت ساخته می شوند تا تأثیر خاصی بگذارند.

بازیکنان می توانند خودشان هواپیماهای هیجان انگیزی بسازند و در بازی Droneboi تاثیری به یاد ماندنی ایجاد کنند. این یک بازی شبیه سازی  هواپیما کاملا برجسته است. بازی از شما می خواهد استعداد خلاق خود را نشان دهید. نه تنها این، بلکه بازی از شما می‌خواهد که در پروژه‌های حیاتی شرکت کنید و به هواپیماهای بزرگ مقیاس پیشنهاد دهید. بازیکنان همچنین پشتیبانی استثنایی و ارتقاهای جدید دریافت خواهند کرد تا به خودشان کمک کنند بهتر از قبل شوند.

اهداف و برنامه ها را توسعه دهید

پس از دانلود بازی Droneboi ، بازیکنان برنامه ای ارائه می کنند و شروع به تعیین اهداف روشن می کنند. بازی برای ساخت پلان های پهپاد پیش می رود و شما در این مسابقه شرکت خواهید کرد. بازیکنان تمام تجهیزات یا ابزارهای پشتیبانی ویژه را برای کامل کردن هواپیما اضافه می کنند. بازیکنان همچنین ارتقاهای هیجان انگیزتری برای انجام پروازهای چشمگیر خواهند داشت.

هواپیمای خود را آزمایش کنید

شما هواپیمای خود را در جهان خود آزمایش خواهید کرد و شروع به راه رفتن خواهید کرد. اگر مشکل دارید، یک تیم پشتیبانی ویژه ظاهر می شود و شما از شر آن موانع خلاص خواهید شد. بازیکنان همچنین می توانند از نقشه برای مشاهده جهت هواپیما استفاده کنند و جوی استیک نیز واقعا ضروری است. بازیکنان همچنین سیگنال های مثبتی دریافت می کنند و شروع به شرکت در مسابقات بزرگی می کنند که بازی برگزار می کند. شما برای دریافت ارتقاء های ویژه، پیروزی های هیجان انگیزی کسب خواهید کرد و از آنجا با دوستان خود در سراسر این جهان رقابت عادلانه ای خواهید داشت.

برنده بزرگترین جایزه

بازیکنان برنده جوایز ارزشمند و صدها ارتقاء عملی خواهند شد. در بازی Droneboi مود شده، شروع به اجرای طرح پشتیبان جالب بعدی می کنند و شروع به اجرا می کنند. همچنین در کنار هم قرار دادن قطعات با مشکل زیادی روبرو خواهید شد، اما بازی نکاتی را به شما می دهد. علاوه بر این، شما همچنین باید از مزایای آن ارتقاء برای تکمیل سریع پروژه و آزمایش آن استفاده کنید. بازیکنان همچنین هدایای ارزشمندتری برای کسانی که می دانند چگونه امتحان کنند، خواهند داشت.

برخی از ویژگی های بازی ساخت هواپیمای بدون سرنشین

یک هدف روشن تعیین کنید، یک برنامه پرواز موثر ایجاد کنید و شروع به ساخت کنید.
ابزارهای جدید و تجهیزات پیشرفته برای ساخت مجلل ترین هواپیمای جهان اضافه شده است.
آزادی پرواز پهپاد در فضای خود و انجام یک بررسی کامل قبل از ارسال آن به مسابقه
مسابقات چشمگیر را انجام دهید و بزرگترین جوایز را برای هیجان انگیزترین ارتقاها ببرید.
سعی کنید برنامه های خود را محقق کنید و از سری ارتقاء برای ارتقاء هواپیما به سطح بعدی استفاده کنید.

بازی Droneboi اندروید

دانلود بازی Droneboi مود – بازی ساخت هواپیمای بدون سرنشین اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Rizen Planet Studios Original
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.