خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Truck Simulator: Driving Games v1.0.7 بازی شبیه ساز کامیون اندروید

Truck Simulator: Driving Games بازی شبیه ساز کامیون اندروید

 

Truck Simulator: Driving Games یک بازی رانندگی کامیون در زمین های چالش برانگیز است و بازیکن باید بر موانع غلبه کند تا بتواند ماموریتی را که بازی ارائه می دهد انجام دهد. شما می توانید کامیون ها، تانکرهای نفت و غیره را برای انجام وظایف مختلف انتخاب کنید.

بازی Truck Simulator: Driving Games بازیکنان را به زمین های مختلف می برد و شما باید با مهارت های رانندگی حرفه ای به راننده کامیون تبدیل شوید و به طرز ماهرانه ای حرکت کنید تا بر موانع دشوار غلبه کنید. این بازی با طراحی گرافیکی سه بعدی کنترل صاف ماشین، تجربه واقعی و هیجان انگیزی را در زمان رانندگی به بازیکنان می دهد.

مهارت های رانندگی خود را با بسیاری از زمین های دشوار آزمایش کنید.

بازیکن باید کامیون های باری را به مکان ها کنترل کند تا وظایف بازی را انجام دهد. بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که از هیجان و اضطراب رانندگی در زمین های دشوار مختلف لذت ببرند. از مناطق تپه‌ای ناهموار گرفته تا بزرگراه‌ها و رمپ‌ها، برای تمرین تکنیک‌های رانندگی در آن جاده‌ها باید جلوی فرمان بنشینید.

کنترل ماهرانه غلبه بر موانع

علاوه بر این، بازی Truck Simulator: Driving Games شامل موانعی است که راننده باید علاوه بر زمین چالش برانگیز از میان آنها عبور کند. به دلایل ایمنی، باید با دقت حرکت کنید تا از موانع جلوگیری کنید و تشخیص دهید که چه زمانی مناسب است شتاب بگیرید و سرعت را به روشی ایمن کاهش دهید.

کسب درآمد کنید و ماشین خود را ارتقا دهید

بازیکنان باید از وظایفی که بازی می دهد درآمد کسب کنند. کسب این پول به شما کمک می کند تا خودرویی را که در حمل و نقل کالا همراهی می کنید، ارتقا دهید. یک ماشین خوب به شما کمک می کند تا سریعاً بچرخید و به سادگی بر موانع غلبه کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید کامیون های باری، تانکرهای نفتی یا سایر وسایل نقلیه را برای انجام بسیاری از وظایف مختلف انتخاب کنید.

بازی Truck Simulator Driving Games

دانلود بازی
Truck Simulator: Driving Games مود شده – بازی شبیه ساز کامیون مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Jima Apps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.