خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Monster Crushing Balls v0.1.6 بازی توپ های انفجار هیولا اندروید

Monster Crushing Balls بازی توپ های انفجار هیولا اندروید

 

Monster Crushing Balls یک بازی پازلی متفاوت است که گیم پلی آن ترکیبی از عناصر سرکش، گاچا و نقش آفرینی است و بازیکنان از تجربه آن حسابی لذت خواهند برد.

بازی Monster Crushing Balls عنوانی خواهد بود که می تواند به بازیکنان خود تجربیات سرگرمی واقعاً جدید و هیجان انگیزی بدهد. برای بازیکنانی که اغلب برای خود بازی هایی را انتخاب می کنند که در سبک پازل ساخته شده اند تا بتوانند در اوقات فراغت خود از آن لذت ببرند، این یک انتخاب عالی خواهد بود. با این بازی، بازیکنان درگیر سختی‌های مختلف با نیازهای متنوع خواهند بود تا بتوانند بر چالش غلبه کنند.

گیم پلی پازلی متنوع

برای اینکه یک بازی تجربیات منحصر به فردی را برای بازیکنان خود به ارمغان بیاورد، گیم پلی بازی یکی از برترین ویژگی های قابل توجه خواهد بود. و به همین دلیل است که توسعه دهندگان Monster Crushing Balls ترجیحات بازیکنان را تجزیه و تحلیل کرده و برای هر چالش مختلف یک بازی با ژانر جدید و جذاب ساخته اند. بازیکنان نمی‌توانند ویژگی‌های هیجان‌انگیز بازی را در مقایسه با بازی‌های پازل کلاسیک از طریق پازل‌های خود پیش‌بینی کنند.

بازی Monster Crushing Balls به گونه ای طراحی می شود که به تجربه مستقیم بازیکن در داخل بازی او با دنیای جادویی منحصر به فرد هدایت شود. دنیایی سرگرم کننده با مهارت ها و طلسم های مختلف برای هماهنگی بازیکنان و افزایش توانایی خود برای پیروزی در چالش هایشان فراهم می شود. غلبه بر چالش ها و رسیدن به مقصد نهایی، وظیفه ای ضروری است که هر بازیکنی آرزوی رسیدن به آن را دارد.

کنترل پذیری ساده

علاوه بر توسعه بازی با توجه به گیم پلی متنوع، نحوه بازی نیز موضوعی خواهد بود که بسیاری از بازیکنان به آن علاقه مند هستند. بازی بازیکنان نیازی به شرکت در بازی های خود با عملیات کنترلی با تعداد زیادی دکمه عملکرد پیچیده در داخل این بازی نخواهند داشت.

زمانی که سبک کنترل تک دستی به طور منطقی اعمال شود، توانایی کنترل بدون دردسر خواهد بود. چالش‌های مبارزه دائماً برای بازیکنان آورده می‌شود و آن‌ها فقط باید از یک دست برای کنترل شخصیت خود برای انجام حملات ساده استفاده کنند. صدها مهارت مختلف با عملیات‌ها مرتبط می‌شوند تا بازیکنان بتوانند آن‌ها را در ترکیب‌های ترکیبی ترکیب کنند تا قدرت حمله را در مبارزه به حداکثر برسانند.

بازی Monster Crushing Balls اندروید

دانلود بازی Monster Crushing Balls – بازی توپ های خردکننده هیولا اندروید

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Tapzap
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.