خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Crafting Idle Clicker v6.1.2 بازی مدیریت ساخت تجهیزات اندروید

Crafting Idle Clicker بازی مدیریت ساخت تجهیزات اندروید

 

Crafting Idle Clicker جایی است که می‌توانید به بهترین سرمایه‌دار صنایع دستی تبدیل شوید. با یک استراتژی تحقیق و توسعه محصول، راهی برای تولید کالاهایی با کیفیت بیشتر از اقلام معیوب بیایید.

به بازی Crafting Idle Clicker خوش آمدید، بهترین بازی شبیه سازی بیکار که هر چقدر هم که مشغله دارید نباید از دست بدهید. به محض اینکه وارد این بازی شدید راه های زیادی برای سریع ثروتمند شدن دارید. مطمئناً سودی که به دست می آورید از استراتژی ها و محصولاتی که ایجاد می کنید حاصل می شود. بهره برداری و برداشت بسیاری از محصولات از مواد دست ساز…

ایجاد یک استراتژی برای تحقیق و سرمایه گذاری در زمان مناسب

بدون شک، Crafting Idle Clicker همیشه توقفی برای افرادی است که جاه طلبی دارند و می خواهند به سرعت ثروتمند شوند. وقتی به این بازی می‌آیید، می‌توانید تبدیل به یک سرمایه‌دار حرفه‌ای شوید. سعی کنید پروژه های زیادی را سازماندهی کنید و از محصولاتی که جمع آوری می کنید مناطق شهری متفاوتی بسازید. بازیکنان همچنین می توانند پروژه هایی را که با پولی که در سطوح قبلی به دست می آورند، ارتقا و توسعه دهند. از سوی دیگر، اگر عاقلانه سرمایه گذاری کنید، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

سفارشی کردن سمینارها و رویدادهایی که در آنها شرکت می کنید

شما صاحب قدرت هستید و بیشترین پول را در این بازی دارید و به همین دلیل است که بازیکنان می توانند هر زمان که بخواهند سمینارها و رویدادهایی را برگزار کنند. شما می توانید از طریق پروژه های بالقوه برای محصولات با کیفیتی که تولید می کنید، سرمایه گذاری جذب کرده و درآمد بالایی را افزایش دهید. اگر زمان خود را صرف شرکت در رویدادهای مختلف می کنید، تعداد جوایزی که برنده می شوید نیز قابل توجه است.

بازی Crafting Idle Clicker مود شده

دانلود بازی Crafting Idle Clicker مود شده – بازی ساخت و ساز بیکار اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Bling Bling Games GmbH
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.