خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Legends of Heropolis v2.2.1 بازی افسانه های هیروپلیس اندروید

Legends of Heropolis بازی افسانه های هیروپلیس اندروید

 

در بازی شبیه‌سازی ابرقهرمانی Legends of Heropolis می‌توانید قهرمانان خود را پرورش دهید، گروهی از متحدان را جمع آوری کنید و با شرارت مبارزه کنید.

 

بازی Legends of Heropolis شما را به شهری پر هرج و مرج می‌آورد که مملو از Evilcorp های شرور است که تلاش می‌کنند همه چیز را نابود کنند. دوست داشته باشید یا نخواهید، برای نجات شهر خود باید قهرمان شوید. شما یک قهرمان شجاع و یک کشاورز حرفه ای، یک معمار با استعداد و یک تاجر درخشان در این بازی هستید. شهر را به سبک خود بسازید و هر کاری که لازم است برای حفظ آرامش آن انجام دهید.

تنها در شروع

در ابتدای بازی، شما باید به صورت «تنها» با دشمنان تهاجمی مبارزه کنید. با این حال، شما می توانید به طور کامل جنگ را به حالت تعلیق درآورید و بر ساخت پایگاه خود تمرکز کنید. بدیهی است که با شکم خالی نمی توانید با قدرت ضعیف مبارزه کنید، درست است؟ بیایید شروع به ساختن ساختمان های اساسی کنیم، از منابع اطراف بهره برداری کنیم، سبزیجات بیشتری بکاریم یا حوضچه های ماهی حفر کنیم، … تا زندگی فوری خود را بهبود بخشیم، سپس به مبارزه فکر کنیم.

پس از اینکه در بازی Legends of Heropolis اساساً در زندگی مستقر شدید، بیایید شروع به ساخت ساختمان‌ها یا ساختمان‌های جدید نبرد کنیم تا هم تیمی‌های بیشتری را برای زندگی با شما استخدام کنیم. هر چه خانه‌ها بزرگ‌تر باشند، می‌توانید دوستان بیشتری جذب کنید. می توانید کارهای ضروری بیشتری را در زمین قدیمی بسازید یا در صورت واجد شرایط بودن، منطقه مدیریت خود را گسترش دهید. خواه ساخت ساختمان‌ها، گسترش قلمروها یا به‌کارگیری قهرمانان بیشتر، به مقدار زیادی پول نیاز دارید. روی افزایش سطح تولید تمرکز کنید تا پول بیشتری به دست آورید.

برای حفظ صلح بجنگید

حتی اگر به کسی دست نزنید، دشمنان بیرونی همچنان شهر شما را بی وقفه آزار می دهند. هم تیمی های بیشتری را جذب کنید، آنها را ارتقا دهید و با هم مبارزه کنید. هرچه سطوح بعدی بروند، دشمن قوی‌تر خواهد شد، بنابراین تیم شما نیز باید دائماً ارتقا یابد. علاوه بر این، زمانی که شهر شما به اندازه کافی بزرگ باشد، این فرصت را خواهید داشت که قفل ربات ها را با قدرت وحشتناک باز کنید و نبرد خود را آسان تر کنید.

کسب درآمد یک هدف مهم است

اگر پول کافی نداشته باشید نمی‌توانید در بازی Legends of Heropolis کاری انجام دهید، بنابراین راه‌هایی برای ایجاد درآمد اضافی پیدا کنید. ساده ترین راه همچنان افزایش تولید و فروش محصولات کشاورزی خود با پول بیشتر است، اما بسیار پیچیده و زمان بر است. علاوه بر این، می توانید وظایفی را در جعبه رویداد انجام دهید تا فوراً از آن رویداد پاداش دریافت کنید. آخرین راه که کاملاً ریسکی است، اما پول هنگفتی به همراه دارد، پیوستن به بورس ها در بازی است.

Legends of Heropolis

دانلود بازی Legends of Heropolis مود شده – بازی افسانه های هروپلیس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kairosoft
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.