خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ariah Fantasy RPG Waifu Gacha v1.1.1 بازی آریا اندروید

Ariah Fantasy RPG Waifu Gacha بازی آریا اندروید

 

Ariah Fantasy RPG Waifu Gacha یک بازی نقش آفرینی و جذاب است. آیا می توان با کمک وایفو و دختران دوست داشتنی بر دیابلو جاودانه پیروز شد؟

ماجرای بازی Ariah Fantasy RPG Waifu Gacha از این قرار است که وایفو در یک سیاه چال زندانی شده است و ما نیاز مبرمی به قهرمانی داریم که بتواند آنها را از مرگ حتمی به دست Immortal Diablo نجات دهد. شما و وایفوی مورد علاقه تان باید یک تیم تشکیل دهید و سفری هیجان انگیز را در جهان های مختلف آغاز کنید. در طول مسیر، باید دوستان جدیدی پیدا کنید و روی توسعه ارتباط خود با وایفوی خود کار کنید. در این سفر باورنکردنی با وایفوی زرق و برق دار، هدف شما از بین بردن Immortal Diablo است. موفق باشید!

در Waifu & Dungeon: Demon Slayer شما این توانایی را دارید که با تک تک وایفوها پیوند برقرار کنید! برای جلب لطف وایفوی مورد علاقه خود، باید هدایایی به او بدهید، در بحث های معنادار شرکت کنید و با هم پیاده روی های مختلف را انجام دهید.

شما می‌توانید در بازی Ariah سطح وایف خود را ارتقا دهید تا او بتواند با قدرتمندترین موجودات در سیاه‌چال مقابله کند و در نهایت Immortal Diablo را نابود کند. شما ممکن است مجموعه گسترده ای از وایفو ها را در بازی جمع آوری کنید، و آنها در هر رنگ و طعمی قابل تصور هستند. علاوه بر این، هر وایفو دارای مجموعه ای از مهارت های خاص و شخصیت خاص خود است.

waifu خود را در یک تیم جمع کنید، هر یک از آنها باید قدرت ویژه خود را داشته باشند. وقتی یک تیم وایفو را گرد هم می‌آورید، مجموعه‌ای از مهارت‌ها را نیز جمع‌آوری می‌کنید که کاملاً برای شما منحصر به فرد است! آیا می توانید چنین ترکیبی را برای شکست Immortal Diablo کنار هم قرار دهید؟

دانلود Ariah Fantasy RPG Waifu Gacha

دانلود بازی Ariah Fantasy RPG Waifu Gacha مود شده – بازی آریاه اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Isonia Universe
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.