خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dev Tycoon Inc v2.8.5 بازی توسعه بیکار اندروید

Dev Tycoon Inc بازی توسعه بیکار اندروید

 

Dev Tycoon Inc یک تجربه جدید برای همه کسانی است که راه اندازی خود را به عنوان یک توسعه دهنده بازی انجام می دهند، دسترسی خود را به افق های جدید گسترش می دهند و با افراد جدید برای ایجاد یک شرکت موفق ملاقات می کنند.

بازی Dev Tycoon Inc جایی است که بازیکنان با ساختن یا ایجاد یک شرکت جدید که به طراحی بازی اختصاص دارد، رویاهای خود را دوباره ابداع می کنند. شروع آنها دشوار خواهد بود، اما نکته بازی شبیه سازی کامل بسیاری از فرآیندها است تا همه یک احساس واقعی داشته باشند. آنها همچنین می توانند به دنبال یا توسعه روابط با چندین کارمند به طور همزمان برای گذراندن اوقات خوبی با هم در حالی که شرکت را با بسیاری از عناصر جدید در آینده رشد می دهند یا گسترش می دهند.

برای استحکام با مراحل کوچک شروع کنید

استارت آپ می تواند در این فرآیند با مشکلات زیادی روبرو شود، بنابراین بازی Dev Tycoon Inc یک سیستم سرمایه دار را معرفی می کند که عمیق است و به مراحل مختلف تقسیم می شود. بازیکنان باید از کوچکترین گام‌ها برای گسترش تدریجی یا رشد با ارتفاعات یا پتانسیل جدید بر اساس عوامل بسیاری که در حرفه خود پیدا می‌کنند، بروند. نکته خنده دار، اصالت در هر مرحله است تا بازیکنان بتوانند اکتشافات جالب تری در مورد سیستم داشته باشند و همیشه انتخاب های درستی برای ایجاد یک پایه محکم داشته باشند.

پروژه های جدید را با بازی های برجسته شروع کنید

وظیفه اصلی بازیکن ساخت بازی های عالی و آوردن آنها به بازار برای شروع اولین جریان های درآمدی است. این بازی‌ها همچنین منبع غیرفعال پول برای شرکت خواهند بود و انواع بازی‌ها می‌توانند با افکت‌ها طنین‌انداز شوند و پتانسیل جدیدی ارائه دهند. بازیکنان می توانند با اراده خود یک بازی جدید طراحی کنند و حتی از آن برای خلق شاهکارهایی استفاده کنند که جامعه یا بازار هوس کرده و از شرکت ها انتظار دارد.

دفتر را با عناصر جدید گسترش دهید

کیفیت بازی Dev Tycoon Inc کاملاً به سطح شرکت و توانایی بازیکن در ایجاد مراقبت از هر عنصر کوچک بستگی دارد. به عبارت دیگر، گسترش شرکت باعث ایجاد فرصت های بالقوه یا جدید برای تولید بازی های بیشتر با سختی جدی تر یا کیفیت عالی می شود. بازیکنان همچنین می توانند آزادانه یک دفتر جدید توسط خودشان طراحی کنند یا دفاتر را از بازار اجاره کنند و با چیدمان کامل طرح شروع به ایجاد یک شرکت موفق کنند.

 

Dev Tycoon Inc

دانلود بازی Dev Tycoon Inc مود شده

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: MeedLight
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.