خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Star Stable Horses v2.89.0 بازی اسطبل اسب ها اندروید

Star Stable Horses بازی اسطبل اسب ها اندروید

 

Star Stable Horses  یک بازی شبیه سازی است که در آن باید از اسب های خود نگهداری کنید! از کره اسب بامزه خود مراقبت کنید و تماشا کنید که آنها به اسب های باشکوهی تبدیل می شوند که می توانید سوار شوید و پرورش دهید.

آیا از اسب سواری و بزرگ کردن آنها و تماشای رشد آنها لذت می برید؟ پس با دانلود بازی Star Stable Horses همراه با هزاران بازیکن دیگر در ماجراجویی های هیجان انگیز لذت ببرید، در مسابقات مسابقه دهید و به خوبی از اسب های خود در مزرعه خود مراقبت کنید و چالش های جالبی را در بازی حل کنید.

اسب خود را انتخاب کنید

برای مراقبت از کوتوله گوتلند به مزرعه خود خوش آمدید. بازیکنان اجازه خواهند داشت که برای خود اسبی مانند آن انتخاب کنند و از آنها در زمان رشد مراقبت کنند.
شما شخصیت و اسب خود را می سازید و نام می گذارید، سپس ماموریت های پرورش اسب خود را تکمیل می کنید و رشد اسب خود را تماشا می کنید. بیش از 15 نژاد اسب توسط بازی برای انتخاب وجود دارد.

زندگی آرام

شما مجاز به نگهداری 5 اسب در انبار خود هستید. داشتن پونی و نگهداری از آنها به شما کمک می کند تا بیشتر سرگرم شوید و استرس را در زندگی کاهش دهید. همچنین، تماشای بازی اسب های خود در کنار هم در حیاط آرامش بخش است.

دوستان بیشتری پیدا کنید

با آمدن به بازی Star Stable Horses می توانید با افرادی که عاشق اسب در جهان هستند تعامل داشته باشید و دوست شوید. ماجراجویی را با 17 سطح بازی و رمز و رازهای شرکت در بازی به اشتراک بگذارید. به مسابقات هیجان انگیز و هیجان انگیز بپیوندید.

چیزهای زیادی یاد بگیرید

بازی Star Stable Horses از طریق حل مسئله، تخیل و مسئولیت پذیری با اسب های خود، محیط یادگیری و توسعه را برای بازیکنان فراهم می کند. وقتی کارها و وظایفی به شما محول می شود، از مهارت های خود برای حل مشکل استفاده خواهید کرد. همچنین، هنگامی که با شخصیت ها و سایر بازیکنان صحبت می کنید، به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشید. علاوه بر این، یاد می گیرید که چگونه از یک اسب از کوچک تا بزرگ مراقبت کنید و چگونه از آن مراقبت و مدیریت کنید. در نهایت، کسب یک اسب و برنده شدن در مسابقات به افزایش احساس مسئولیت و مدیریت پول شما کمک می کند.

بازی Star Stable Horses مود شده

دانلود بازی Star Stable Horses مود شده – بازی اسطبل اسب ها اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Star Stable Entertainment AB
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.