خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Sniper Attack 3D v1.2.14 بازی اسنایپر اتک اندروید

Sniper Attack 3D بازی اسنایپر اتک اندروید

 

Sniper Attack 3D یکی از بهترین بازی های تک تیراندازی نظامی چالش برانگیز است. بازیکنان باید به استراتژی هایی فکر کنند تا بتوانند حریفان هدف را از بین ببرند. بازی روز به روز چالش برانگیزتر می شود، بنابراین باید خودتان را ارتقا دهید تا بتوانید اسلحه هایی داشته باشید که می توانند حریفان قوی را راحت تر از بین ببرند.

بازی Sniper Attack 3D یک بازی تک تیرانداز با طراحی گرافیکی سه بعدی منحصر به فرد است که بازیکنان را به تجربه های هیجان انگیز و واقعی می برد. بازیکن می تواند با استفاده از اسلحه های سه بعدی دشمنان را هدف بگیرد و از بین ببرد. اسنایپر اتک یک بازی اکشن دراماتیک است که به شما کمک می کند تا پس از ساعات کاری خسته کننده و مطالعه، استرس را از بین ببرید.

یک بازی پر از چالش های سخت

با آمدن به بازی Sniper Attack 3D: Shooting War در جنگ‌های دراماتیک، چالش برانگیز، اما به همان اندازه هیجان‌انگیز با اسلحه غوطه‌ور خواهید شد. زمانی که بازیکنان در مناطق مختلف، فضاها، صحنه‌های نبرد، مانند تسخیر پایگاه‌های نظامی یا تیراندازی به جنایتکارانی که بانک‌ها را سرقت کرده‌اند، درگیر می‌شوند، این یک سفر تجربه باورنکردنی خواهد بود.

طراحی گرافیکی سه بعدی چشمگیر

بازی Sniper Attack 3D شما را به واقعی ترین تجربه تیراندازی می رساند. فضاهای زنده از طریق طراحی 3 بعدی بیان می شوند و اینگونه است که این بازی به دلیل حس فوق العاده ای که به ارمغان می آورد افراد را به خود جذب می کند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین می‌توانند از منظر تفنگ به اسلحه شلیک کنند، احساس می‌کنند که تفنگ‌های واقع‌گرایانه را در دست دارید و این احساسات واقعی‌تر از همیشه می‌شوند.

برنده شدن در این بازی آسان است

اگر صحبت از سهولت بازی و دسترسی است، غیرممکن است که بای Sniper Attack 3D: Shooting War را نادیده بگیرید. این مکان برای کسانی است که تازه وارد این بازی می شوند. بازیکنان فقط باید روی زمین بخزند، بدوند، هدف را پیدا کنند، نفس خود را حبس کنند و ماشه را بکشند تا هدف شما به سرعت نابود شود، اما همچنان مراقب باشید زیرا حریفان همه جا در کمین هستند تا به شما حمله کنند. علاوه بر این، شما هنوز باید به طور منظم خود را ارتقا دهید و خود را با بهترین اسلحه ها برای مبارزه با مخالفان سنگین تر مجهز کنید.

دانلود بازی Sniper Attack 3D هک شده

دانلود بازی Sniper Attack 3D مود شده – بازی اسنایپر اتک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Matchingham Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.