خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Garden Makeover: Home Design v1.5.1 بازی بازسازی باغ اندروید

Garden Makeover: Home Design بازی بازسازی باغ اندروید

 

Garden Makeover: Home Design به شما یک زمین بازی خلاقانه می دهد. شما می توانید خانه ها و باغ ها را طراحی و تزئین کنید تا با شکوه تر و مجلل تر شوید.

فرض کنید شما یک معمار یا طراح و طراح دکوراسیون داخلی و خارجی هستید. در این صورت قطعاً بازی Garden Makeover را دوست خواهید داشت زیرا این بازی مکانی خواهد بود که می توانید خلاقیت و طراحی خود را آزاد کنید. در اینجا، هم می توانید سرگرم شوید، هم استرس را کاهش دهید و هم نشان داده شوید، مهارت های طراحی و دکوراسیون خود را تمرین کنید. از آنجا، توانایی طراحی شما به طور فزاینده ای افزایش می یابد.

باغ های خود را با سبک های مختلف تزئین کنید

با آمدن به بازی Garden Makeover: Home Design بازیکنان آزادانه باغ‌های زیبایی را طراحی می‌کنند و فضایی عالی برای آرامش و استراحت ایجاد می‌کنند. با طرح ها و سبک های مختلف، باغ های زیبا و رویایی خود را تزئین خواهید کرد. شما می توانید نیازهای همه را از سبک کلاسیک تا سبک مدرن طراحی و برآورده کنید.

باغ های قدیمی را بازسازی و طراحی کنید

بسیاری از مردم نزد شما می آیند و از شما می خواهند که باغشان را تعمیر کنید. با توجه به درخواست ها و پیشنهادات آنها، بازیکن باید باغ فرسوده را تعمیر و بازسازی کند. بازیکنان بر اساس ترجیحات مشتری شروع به تمیز کردن و تزئین باغ خواهند کرد. پس از تزئین مجدد، بازیکنان باغی باشکوه و چشم نواز را در برابر مشتریان باز می کنند.

به یک طراح و دکوراتور باغ با استعداد تبدیل شوید

با توانایی نهایی خود در تزئین، به زودی در بازی Garden Makeover: Home Design مشهور و محبوب خواهید شد. بسته به اندازه و ترجیحات هر صاحب خانه، شما باغ رویاهای خود را طراحی کرده اید. این باغ ها در سبک ها و سبک های مختلف طراحی شده اند. مهارت های طراحی و دکوراسیون شما از طریق این موارد روز به روز بهبود می یابد.
تغییر شکل باغ: طراحی خانه

بازی Garden Makeover: Home Design

دانلود بازی Garden Makeover مود شده – بازی بازسازی باغ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Iris Garden
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.