خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Solitaire: Decked Out v1.6.2 بازی کارتی اندروید

Solitaire: Decked Out بازی کارتی اندروید

 

بازی Solitaire: Decked Out یک بازی است که گیم پلی کلاسیک و بسیاری از مکانیک های جدید را برای شما به ارمغان می آورد. شما به راحتی می توانید تم های زیادی را برای اعمال روی عرشه خود پیدا کنید، از کمک استفاده کنید و برای استفاده در بازی کسب درآمد کنید.

بازی Solitaire: Decked Out زمانی چالش هایی را ارائه می دهد که باید عرشه را به طور منطقی مرتب کنید و از قوانین بازی یک نفره پیروی کنید. بازی زمان های چالش برانگیزی را ارائه می دهد که بازیکنان نیاز به مشاهده و انجام حرکات مناسب دارند. در عین حال، آنها نیز به راحتی برای استفاده در این بازی درآمد کسب می کنند و از کمک برای غلبه بر سطوح چالش برانگیز استفاده می کنند. تم های جالبی که می توانند روی عرشه اعمال شوند در انتظار شما هستند.

گیم پلی بازی یک نفره جذاب را تجربه کنید

اگر عاشق کارت هستید و به بازی یک نفره علاقه دارید، نباید بازی Solitaire را از دست بدهید،  تجربیات آشنا و نوآورانه ای را به ارمغان می آورد. شما از سطوح مختلف بازی یک نفره عبور خواهید کرد و بالاترین امتیاز را در هر سطح کسب خواهید کرد. در عین حال، سیستم‌هایی برای ردیابی دستاوردهایتان وجود خواهد داشت، بنابراین انگیزه بیشتری برای بالا بردن محدودیت‌های خود خواهید داشت.

انواع کارت را به درستی مرتب کنید

هدف نهایی بازی Solitaire: Decked Out این است که شما باید عرشه ها را در موقعیت های صحیح خود مرتب کنید. بنابراین تعداد زیادی کارت را خواهید دید که چیده شده اند: برخی رو به بالا و برخی رو به پایین. شما آزاد هستید که کارت های انتهای خط را به موقعیت دیگری منتقل کنید و آن موقعیت باید دارای یک کارت با ارزش بالاتر باشد. به عبارت دیگر، یک سری کارت در سطح بازی خواهید یافت که ارزش آنها از بالا به پایین کاهش می یابد.

دانلود بازی Solitaire: Decked Out مود شده

دانلود بازی Solitaire: Decked Out مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Devsisters Corporation
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.