خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Minion Fighters: Epic Monsters v1.7 بازی مبارزان مینیون اندروید

Minion Fighters: Epic Monsters بازی مبارزان مینیون اندروید

 

Minion Fighters: Epic Monsters شما را به نبردهای هیولا می آورد که در آن افراد قوی آخرین کسانی هستند که زنده می مانند. شما از منابعی که جمع آوری می کنید برای تغذیه هیولاها و رسیدن به طومارها برای منابع جدید قدرت استفاده خواهید کرد.

Minion Fighters: Epic Monsters یک بازی است که در آن هیولاها در عرصه رقابت می کنند تا تنها بازمانده باشند. شما قدرت هیولاهای خود را مشاهده خواهید کرد و جوایز مختلفی را جمع آوری خواهید کرد. در عین حال، هر منبع به عنوان کمکی به افزایش قدرت هیولاها استفاده می کند. دیگران به دسترسی به طومارهای احضار کمک می کنند.

در نبردهای بین هیولاها شرکت کنید

گیم پلی بازی که بازیکنان در بازی Minion Fighters: Epic Monsters پیدا می کنند حول نبرد بین هیولاها و هدف نهایی یافتن قوی ترین هیولا می چرخد. هشت هیولا وجود خواهد داشت و آنها به جفت تقسیم می شوند تا با یکدیگر رقابت کنند. همچنین، مطمئناً قوی ترین هیولا در پایان برنده خواهد بود و شما هیچ تأثیری بر هیولای خود نخواهید داشت. به عبارت دیگر، شما می نشینید و مبارزه آنها را تماشا می کنید و منتظر نتیجه هستید.

در برابر دشمن برنده شوید

در بازی Minion Fighters شما به طور مداوم قدرت خود را افزایش می دهید و برای جمع آوری منابع و دریافت جوایز چشمگیر در نبردها شرکت می کنید. هنگامی که نبرد شروع می شود، هشت حریف در هشت موقعیت ظاهر می شوند و هر جفت به طور مداوم سعی در نابودی یکدیگر دارند. آنها به عقب حرکت خواهند کرد تا زمانی که دشمن در محدوده حمله آنها قرار گیرد. همچنین، هر هیولا یک نوار انرژی دارد که هیولا می تواند به آن حمله کند.

افزایش قدرت هیولا

هنگامی که در سطوح بازی Minion Fighters: Epic Monsters شرکت می کنید، منابع و جوایز زیادی دریافت خواهید کرد. یکی از آنها سکه های طلا خواهد بود که به شما کمک می کند تا آمار هیولا را افزایش دهید و این یک عنصر ضروری برای کمک به شما برای تبدیل شدن به آخرین بازمانده است. در عین حال، بازی مکانیسم تناسخ را نیز معرفی می‌کند و با این مکانیسم، تمام آمارهای به‌دست‌آمده از طریق ارتقا بازنشانی می‌شوند، اما آمار پایه بهبود می‌یابد.

Minion Fighters: Epic Monsters

دانلود بازی Minion Fighters مود – بازی مینیون فایترز اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: upjers GmbH
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.