خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Volleyball Arena v1.7.2 بازی والیبال آرنا اندروید

Volleyball Arena بازی والیبال آرنا اندروید

 

در بازی Volleyball Arena شما باید توانایی های خود را کامل کنید تا به بهترین بازیکن والیبال تاریخ تبدیل شوید.

به عنوان یک بازی تلفن هوشمند، این تجربه بی نظیر بازی والیبال اندروید اکنون برای همه طرفداران ورزش در دسترس است!

بازی Volleyball Arena یک بازی سریع و انفرادی است که به صورت آنلاین انجام می شود و هر ثانیه از اهمیت بالایی برخوردار است. از تصاویری خیره کننده در این بازی رگبار مدرن که برداشتن و بازی ساده است و در عین حال بسیار چالش برانگیز است، لذت ببرید. به لطف کنترل‌های ساده و قابل درک و اکشن هیجان‌انگیز، حریفان خود را در یک بازی خوش‌قلب که سرگرم‌کننده است، امتحان کنید. شما باید تلاش کنید تا در زمین بازی تسلط داشته باشید و از نشان دادن شخصیت ها و جوایز منحصر به فردی که در حین پیشرفت در بازی باز می کنید، لذت زیادی ببرید.

انتخاب کنید و بازی کنید

مایلیم به شما خوشامد بگوییم که به یک رویکرد والیبال که شبیه هیچ بازی دیگری نیست پیوسته اید. گیم پلی بازی باید برای بازیکنان معمولی ساده باشد، به توانایی آنهایی که می خواهند چیزی چالش برانگیزتر هستند، تحت تاثیر فیزیک دنیای واقعی باشد، و دارای قدرت هایی باشد تا همه چیز را هیجان انگیز و پویا نگه دارد.

کمی والیبال بازی کنید، چند ضربه بزنید و نکته را دریافت کنید! شما می توانید با دست، سر و توانایی های خود امتیاز کسب کنید. آیا رسیدن به توپ غیرممکن است؟ بازی Volleyball Arena دارای کنترل‌هایی با کاربری آسان است که بازی را برای بازیکنان در هر سطح مهارتی در دسترس قرار می‌دهد و گیم‌پلی را به یک بازی سریع و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

برنده شوید، ارتقا دهید و بازیکنان و قدرت های خود را سفارشی کنید!

توانایی های همه بازیکنان را برای به دست آوردن مزیت رقابتی که برای هموار کردن راه برای پیروزی نیاز دارید، باز کنید و بهبود دهید. از کالاهای منحصر به فرد استفاده کنید که آمار قدرت هر شخصیت را افزایش می دهد تا آنها را به حداکثر پتانسیل مطلق خود برساند. توانایی های قدرتمندی را به دست آورید و دشمن خود را از بین ببرید و در عین حال قدرت بازی خود را نیز افزایش دهید.

همانطور که به حرفه والیبال خود ادامه می دهید، به شش زمین متمایز و منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت که شامل سهام و جوایزی است که به تدریج بالاتر می رود. در این بازی آرکید کاملاً جدید، شما تمام مسیر را از لندن تا پکن طی می‌کنید و در برخی از داغ‌ترین زمین‌های والیبال جهان به رقابت می‌پردازید تا بیشترین امتیاز ممکن را در زمان کوتاه به دست آورید. چالش را بپذیرید و پیروز ظاهر خواهید شد!

Volleyball Arena

دانلود بازی Volleyball Arena مود شده – بازی والیبال ارنا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Miniclip.com
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.