خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Food Park Tycoon v1.7.2 بازی مدیریت پارک غذا اندروید

Idle Food Park Tycoon بازی مدیریت پارک غذا اندروید

 

در Idle Food Park Tycoon شما باید امپراتوری غذایی خود را مدیریت کنید! پول در بیاورید و به موقعیت سرمایه دار برسید.
در بازی Idle Food Park Tycoon ممکن است تبدیل به یک فودکورت و سرمایه دار رستوران بیکار شوید! اگر از بازی های شبیه سازی غذا یکنواخت و بازی های آشپزی خسته شده اید همین حالا یکی از بازی های رستوران آشپزی را امتحان کنید. احساس کنید یک سرمایه دار واقعی هستید که پول خود را از غذاهای مورد علاقه خود به دست آورده است! در این شبیه ساز پارک غذا، ممکن است خود را در شور و هیجان آشپزی غوطه ور کنید و امپراتوری غذایی خود را توسعه دهید!

حتی در این بازی شبیه ساز سرمایه دار از کجا شروع می کنید؟ مرکز خرید را با چند غرفه غذایی پر کنید که غذاهای لذیذی سرو می کنند. افراد بیشتری را جذب و خدمات رسانی کنید. مهمترین جنبه هر بازی رستوران آشپزی، تهیه بازی های غذایی و شبیه سازهای آشپزی، رضایت و خوشحالی مشتری است. آن را کنترل کنید، و آنها باز خواهند گشت. هرچه مشتریان بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت! آیا برای یک دیوانگی در آشپزی آماده هستید؟ اگر مشتریان خود را خوشحال کنید، تبدیل به یک سرمایه دار واقعی رستوران بیکار و رئیس امپراتوری پارک غذا خواهید شد.

از آنجا که این یک کلیک بیکار است، ما گیم پلی را تا حد امکان ساده نگه داشتیم. در حالی که از غذاهای خوشمزه درآمد کسب می کنید، احساس یک تاجر واقعی کنید! بر خلاف دیگر بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های آشپزی، می‌توانید در اینجا فقط از این فرآیند ضربه بزنید و لذت ببرید. وقتی باید به همه مشتریان خود غذا بدهید، تب آشپزی واقعی را تجربه خواهید کرد.

آیا همیشه از آشپزی بازی های رستورانی، تهیه بازی های غذایی و به طور کلی بازی های آشپزی لذت برده اید، اما می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید؟ ما شبیه ساز امپراتوری غذایی خود را با ویژگی ها و مکانیسم های جدید به روز کرده ایم! با ارتقای پارک غذا، افتتاح رستوران و استخدام مدیران و کارکنان برای سرعت بخشیدن و بهبود بهره وری، خود را مانند یک میلیاردر آینده احساس کنید. به دلیل مکانیک یک کلیک، ساده است. این فقط یک سرمایه دار رستوران بیکار نیست؛ این یک پارک کامل غذا است که طیف گسترده ای از غذاها را سرو می کند.

دانلود بازی Idle Food Park Tycoon مود

دانلود بازی Idle Food Park Tycoon مود – بازی پارک غذا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Wazzapps global limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.