خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Uglyhood: Puzzle Defense v1.12.12 بازی زشتی اندروید

Uglyhood: Puzzle Defense بازی زشتی اندروید

 

Uglyhood: Puzzle Defense یک بازی نقش آفرینی منحصر به فرد است. چون باور دیوانه واری بر جهان مسلط شده است، من نقش شیطان آن را به عهده گرفته ام تا بار دیگر آن را تحت سلطه جهان سکولار قرار دهم. مردم نمی دانند که فرازمینی ها با باوری که انجام می دهند حکومت می کنند. علیرغم این تصور که موجودات فضایی وجود ندارند، شواهد فراوانی وجود دارد که واقعیت آنها را تأیید می کند. می توانید از خود بپرسید: “چگونه می توانم بدانم که اینقدر مطمئن هستم؟” چون من هم به سیاره دیگری تعلق دارم.

یکی از شناخته شده ترین وبتون هایی که در کشور کره ایجاد شده، The Original Uglyhood نام دارد. اولین پرتره شخصیت برای Uglyhood اکنون برای مشاهده در دسترس است. قهرمانان وب کمیک می توانند به عنوان الگو برای بازیکنان عمل کنند. استحکامات در حال حاضر با استفاده از بازی های ویدئویی بر اساس مکانیک بسیار محبوب پازل match-3 ساخته می شوند. شما می توانید با تطبیق الگوهای متجاوزان با آنها را بخوابانید! این بازی استراتژی پازل دفاعی یک بازی فوری است که وقتی به آن دست پیدا کردید بازی کنید.

همه تیم های فوق العاده باید برای پیروزی در بازی Uglyhood: Puzzle Defense همکاری کنند. انواع ناشناخته ها، از جمله ناشناخته های مربوط به انسان، فرازمینی ها و هر چیز دیگری! با تشکیل گروهی از افراد که هر کدام به ویژگی های استثنایی مجهز هستند، همکاری کنید. شخصیت های زیبا در یک بازی نقش آفرینی با یک گروه! وقتی هیچ محدودیتی بر شما تحمیل نشده است تا کجا می توانید پیش بروید؟ در طول داستان، شخصیت های شما باید قدرتمندتر و توانمندتر شوند. روش انجام کارها را به روشی مؤثرتر تبدیل کنید! بیایید همه به آنجا برویم و وقتی به آنجا رسیدیم در چندین جبهه مختلف بجنگیم. شما می توانید هر روز وارد یک سیاه چال شوید تا با هیولاهای غیرمعمول مقابله کنید و در نبرد بازیکن در مقابل بازیکن و حمله به باس های قوی، جوایز منحصربفردی را علیه سایر بازیکنان به دست آورید!

دانلود بازی Uglyhood: Puzzle Defense بینهایت

دانلود بازی Uglyhood مود شده – بازی آگلی هود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Ndolphin Connect
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.