خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Real Speed Supercars Drive v1.2.22 بازی رانندگی با سوپراسپرت ها ا اندروید

Real Speed Supercars Drive رانندگی با سوپر اسپرت ها اندروید

 

Real Speed Supercars Drive شما را به فتح مسابقات تاریخی می برد و شما مسابقه دهنده ای معروف هستید. شما باید ماشین های سوپر اسپرت با لوازم جانبی فوق العاده را برای خود جمع آوری کنید و در مسابقات بزرگی که توسط بازی برگزار می شود شرکت کنید.

اشتیاق به سرعت و اشتیاق به مجموعه ماشین با تجربه بازی Real Speed Supercars Drive یک شبیه ساز ماشین مسابقه ای بهترین انتخاب است. بازیکنان صفحه های مسابقه ای عظیم در تاریخ را اجرا می کنند و در مسابقات بزرگ شرکت می کنند. این بازی مسابقه ای ماجراجویانه بسیار مورد توجه است و بر اساس آن ماجراجویی های جدیدی به دست می آورید. شما به‌عنوان یک مسابقه‌دهنده بدنام با تجربه‌ی فراوان همراه با مهم‌ترین خودروهای مسابقه‌ای رقابت خواهید کرد. بیایید بزرگترین جایزه را ببریم و قهرمان این فصل شویم.

ماشینی را که دوست دارید انتخاب کنید

در این بازی، بازیکنان این حق را خواهند داشت که از بین ناوگان عظیم ماشین هایی که بازی ارائه می کند، ماشینی را که دوست دارند انتخاب کنند. خودروها ظاهر خاص خود را خواهند داشت و این نکته ای است که همه نگاه ها را به خود جلب می کند. بازیکنان حق انتخاب و بهبود متناسب با هدف هر مسابقه را خواهند داشت. هر مسابقه ای که برگزار می شود مجموعه ای از اهداف و همچنین توجه را به دنبال دارد که قبل از تصمیم گیری باید آنها را درک کنید.

برنده جایزه شوید

پس از تکمیل همه چیز در مورد مسابقه، اکنون شروع به مبارزه می کنید. کسانی که با شما مسابقه می دهند عوامل بسیار خوبی هستند و همچنین یکی از بسیاری از اتومبیلرانان مشهور در جهان هستند. بنابراین اگر در هر مسابقه نیز تلاش می‌کنید، آن را به طرز ماهرانه‌ای مدیریت کنید تا در حین حرکت مشکلی نداشته باشید. به طور خاص، باید قبل از حرکت از ویژگی کنترل خودرو استفاده کنید تا از مشکلات غیرمنتظره جلوگیری کنید.

ماشین های مسابقه ای را ارتقا دهید

پس از فتح مسابقات، باید اتومبیل های خود را ارتقا دهید. بازیکنان می توانند از جدیدترین رنگ های ماشین استفاده کنند و این نکته ای است که طرفداران را جذب می کند. نکته جالب این است که بازی Real Speed Supercars Drive به شما این امتیاز را می دهد که رنگ خودرو، تعویض موتور و حتی قطعات ضروری را تغییر دهید. بازیکنان همچنین این حق را دارند که توانایی‌های برجسته ماشین و هر چیزی را که می‌خواهید در ماشین خود ارتقا دهند.

دانلود بازی Real Speed Supercars Drive بینهایت

دانلود بازی Real Speed Supercars Drive مود شده – بازی سرهت واقعی ماشین های سوپر اسپرت

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Cerebellium Apps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.