خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Asian Cooking Star v1.45.0 بازی ستاره آشپزی آسیایی اندروید

Asian Cooking Star بازی ستاره آشپزی آسیایی اندروید

 

Asian Cooking Star یک بازی سرگرم‌کننده و منحصر به فرد در مورد آشپزی مدیریت زمان برای حفظ مشتریان است. وظیفه شما این است که دیوانه وار و سریع تر از همیشه بپزید.

بازی Asian Cooking Star تجربه ای سرگرم کننده و فراموش نشدنی را به شما می دهد. به یک سرآشپز حرفه ای معروف تبدیل شوید، رستوران شما غذاهای متنوعی را در سراسر جهان مانند هند، کره، ژاپن، تایلند، … می پزد و سرو می کند و تعداد زیادی مشتری را جذب می کند. هر روز صدها مشتری وجود دارد، بنابراین شغل شما حتی بیشتر است. به منظور حفظ مشتریان، باید دیوانه وار با سرعت بالا کار کنید. تبدیل شدن به یک سرآشپز ستاره هرگز به این آسانی نبوده است!!!

منوی متنوع و جذاب

از گذشته تا کنون، تجربه بازی آشپزی هرگز جذابیت خود را از دست نداده است. بیایید ببینیم این بازی چه لحظات دیوانه کننده ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. چیزهای هیجان انگیزی در انتظار کشف شما هستند. لحظات پر استرس نفس گیر هستند همه در بازی های آشپزی آسیایی ظاهر می شوند: سرآشپز ستاره !!! رستوران شما غذاهایی با منوی متنوع سرو می کند. سفر از چین شروع می شود و از آنجا بسیاری از غذاهای آشپزی کشورهای دیگر مانند کره، ژاپن، تایلند، سنگاپور را با غذاهای مختلف معروف و درجه یک این بازی کشف کنید.

در سرزمین های خارجی سفر و آشپزی کنید

سفر آشپزی خود را به عنوان یک سرآشپز حرفه ای با نگه داشتن یک ژورنال آشپزی در بازی Asian Cooking Star آغاز کنید تا استعدادهای آشپزی خود را شکوفا کنید، شاهد بدخلقی های یک سرآشپز دیوانه آشپزخانه باشید و تمام تلاش های آشپزی خود را مستند کنید. برای مطالعه و کشف غذاهای بی نظیر از نقاط مختلف جهان دیدن کنید. سفر به کشورهای مختلف، دیدن چیزهای جدید، کشف چیزهای جدید، و آشپزی در آن سرزمین های خارجی یک ماجراجویی واقعاً خارق العاده است.

زمان خود را مدیریت کنید

بازی بدون مدیریت زمان لذت بخش نخواهد بود. مدیریت زمان به شما کمک می کند سریعتر واکنش نشان دهید و بهترین تجربه را به مشتریان ارائه دهید. انواع مختلفی از تقویت کننده ها برای افزایش سرگرمی شما در آشپزخانه وجود دارد که در رستوران های مختلف سرو صدا می کنند. شما زمانی برای استراحت نخواهید داشت، با سرعت سریع کار کنید. سطح از آسان به پیچیده کار را برای شما دشوار نمی کند اگر بدانید چگونه زمان را مدیریت کنید، توجه دقیق داشته باشید و حافظه خوبی داشته باشید. سرآشپز نهایی برای آشپزی باشید و یک شوق آشپزی افسانه ای ایجاد کنید.

 

دانلود بازی Asian Cooking Star هک شده

دانلود بازی Asian Cooking Star مود شده – بازی ستاره اشپزی اسیایی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Unlimited Diamond
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.