خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mutant Fighting Cup 2 v66.0.9 بازی جام مبارزه با جهش اندروید

Mutant Fighting Cup 2 بازی جام مبارزه با جهش اندروید

 

Mutant Fighting Cup 2 یک بازی اکشن جذاب است که در آن بازیکن صاحب هیولاها می شود و آنها را آموزش می دهد تا قوی تر شوند تا در نبردهای هیجان انگیز شرکت کنند و قهرمانی را به دست آورند.

اگر به بازی های اکشن خونین علاقه دارید، Mutant Fighting Cup 2 انتخاب معقولی برای شماست. این بازی طیف کاملی از عناصر جذاب و هیجان انگیز را برای رفع نیازهای بازیکنان ارائه می دهد. شما باید توسط هیولاهای غول پیکر و خشن خیره شوید و به بازیکنان هیجان و هیجان بیشتری بدهید. بازیکنان مجاز به تکامل و جهش هیولاهای خود برای تقویت و بهبود توانایی مبارزه خود هستند. با هیولاهای خود بروید تا جوایز بزرگ را فتح کنید، دشمنان وحشی را نابود کنید و رقبا را شکست دهید.

نبردهای بی رحمانه و هیجان انگیز را راه اندازی کنید

به بازی Mutant Fighting Cup 2 بیایید. بازیکنان در دنیای هیولاهای وحشی غوطه ور هستند. برای کسب جوایز ارزشمند، بازیکنان باید در مسابقات هیجان انگیزی که بازی ایجاد می کند، برنده شوند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین می توانند مسابقات خود را ایجاد کنند و بازیکنان دیگر را به مبارزه دعوت کنند. نبردهای بسیار خونین به طور مداوم برای به چالش کشیدن توانایی مبارزه شما انجام می شود. در برخی از مسابقات، شما باید با حریفان بسیار قدرتمندی روبرو شوید. مسابقات در مکان های مختلف برگزار می شود تا بتوانید دید و هیجان خود را برای شرکت بیشتر در مبارزات تغییر دهید.

وسایل نقلیه برای حرکت و نبرد خود تهیه کنید

برای اینکه بتوانید سریعتر و راحت تر به مکان بروید، بازی انواع مختلفی از وسایل نقلیه را در اختیار شما قرار داده است. با وسایل نقلیه متنوعی که بازی Mutant Fighting Cup 2 به ارمغان می آورد، می توانید آزادانه معقول ترین وسیله را برای خود انتخاب کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید حیوانات خود را انتخاب کنید و در طول نبرد به آنها فرمان دهید. بازیکنان همچنین باید هیولاهای خود را به سلاح های مدرن و سایر اقلام ضروری مجهز کنند تا بتوانند نبرد مؤثرتری را رقم بزنند.

دانلود بازی Mutant Fighting Cup 2 مود شده

دانلود بازی Mutant Fighting Cup 2 مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Aceviral
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.