خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Used Car Tycoon Game v22.15 بازی مدیریت ماشین دست دوم اندروید

Used Car Tycoon Game بازی مدیریت ماشین دست دوم اندروید

 

در بازی Used Car Tycoon Game علاوه بر راه اندازی کسب و کار خودروهای دست دوم خود، باید وسایل نقلیه قدیمی را نیز بررسی، تعمیر و تجهیز کنید.

 

با بازی Used Car Tycoon Game شما می خواهید تجارت خود را با فروش خودروهای دست دوم شروع کنید. افزایش دفعات تلاش های بازاریابی و تعداد دفعات بازاریابی شما به جذب مشتری و افزایش سود کمک می کند. شما می توانید در اتومبیل های دست دوم ثروت جمع آوری کنید و به یک سرمایه دار اتومبیل تبدیل شوید. این بازی ویدیویی هر چیزی را که یک کلکسیونر می‌خواهد دارد، از جمله ون‌های قدیمی در شرایط نامناسب، ماشین‌های جمع و جور، خودروهای سدان، ماشین‌های اسپورت، وسایل نقلیه خارج از جاده، ماشین‌های اسباب‌بازی، چرخ دستی‌های کدو تنبل، ماشین‌های پانک و تانک‌هایی از یک جهان جایگزین.

تاکسی‌ها و خوابگاه‌های مدارس با قیمت مقرون به صرفه و با عملکرد خوب، تنها مواردی هستند که می‌توانید برای بهبود زندگی مردم در شهرهای کوچک در سراسر کشور انجام دهید. خواندن شما را در معرض انبوهی از داستان های جدید مانند این قرار می دهد. اگر نمی‌خواهید برای خرده‌های ماشین پولی بپردازید، می‌توانید آن‌ها را از فروشندگان ماشین‌های عتیقه بخرید، با جرثقیل در رودخانه‌ها برای قطعات ماشین ماهی بگیرید، در طبیعت برای آن‌ها حفاری کنید، یا افراد محلی را برای حفاری استخدام کنید. مجموعه نهایی کلکسیون های کلاسیک را می توان با به دست آوردن آنها به دست آورد. تعمیر ماشین شکسته با استفاده از پاک کردن، جوشکاری، رنگ آمیزی و تعویض قطعات امکان پذیر است. سپس می‌توانید با افزودن اسپویلرهای عقب، کیت‌های هوا، لاستیک‌های مسابقه‌ای عریض‌تر و پوشش‌های سرعت ویژه، تحول خودروی خود را به پایان برسانید.

اگر این تمام چیزی بود که فکر می کردید، در اشتباهید. جواب منفی است. اگر برنامه ریزی نکنید، خیلی دور نخواهید شد و نمی توانید در بازی Used Car Tycoon Game پیشرفتی داشته باشید. ساخت سریع وسیله نقلیه رویایی خود به این معنی است که بهترین راه ها را برای ارتقاء اجزای مختلف، روشن کردن هر ویژگی و استفاده کارآمد از منابع موجود خود بیابید. بازی های مینی پازل نیز در دسترس هستند تا شما را مشغول نگه دارند. شما در بازی Used Car Tycoon یک نمایندگی خودرو را مدیریت می کنید. آیا آماده هستید که صاحب افتخار انبوهی از خودروهای دست دوم شوید؟ با بستن کمربند ایمنی خود از سوار شدن در این اتوپیای مجازی لذت ببرید.

Used Car Tycoon Game

دانلود بازی Used Car Tycoon Game مود شده – بازی ماشین دست دوم بیکار اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Soul Box
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.