خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود MASS FOR THE DEAD OVERLORD v1.49.4 بازی فرمانروای مرده اندروید

 

MASS FOR THE DEAD OVERLORD بازی فرمانروای مرده اندروید

 

MASS FOR THE DEAD OVERLORD یک بازی هیجان انگیز در سبک نقش آفرینی است. در اینجا، شما خود را به نقش اصلی داستان تبدیل خواهید کرد و به چالش ها و مشکلاتی که در راه پیش رو در انتظار شما هستند، می پیوندید.

زمینه داستان نیز جذاب است و حس چالش را برای بازیکن به ارمغان می آورد. ویرانه های مقبره باستانی نظریک در مقابل چشمان شما ظاهر می شود و نگهبانان آن نیز مرده اند. شما باید در این دنیای سخت با جادوگر “مومونگا” زندگی کنید.

چالش های متعدد و هیجان انگیز

این بازی به شما نبردهای چالش برانگیز اما به همان اندازه هیجان انگیز می دهد. در نبرد فرمان نوبتی، بازیکنی که در هر نوبت شرکت می کند، کلید مسابقه را در دست دارد. وظایف زیادی تعیین شده است و شما باید آنها را به خوبی انجام دهید. از طریق تجربه و هوش خودم، بتوانم آن وظایف را به سرعت انجام دهم.

مشارکت چند نفره

یکی از مزایای بازی MASS FOR THE DEAD OVERLORD پخش نامحدود است. شما می توانید آزادانه برای خود همراهان عالی انتخاب کنید تا کار را با هم انجام دهید. در یک گروه، باید با هم کار کنید و با هم توسعه پیدا کنید تا قدرت کافی برای مبارزه با دشمنان مهیب را داشته باشید. می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به بازی بپیوندند و یک تیم قوی تشکیل دهند. این عملکرد بازی باعث افزایش اتحاد می شود و قدرت تیمی بازیکنان را به وضوح نشان می دهد.

عملکردهای بیشتر بهبود یافته است

این بازی روز به روز بیشتر توسعه یافته، ارتقا یافته و کامل می شود تا نیازها و نیازهای بازیکنان را برآورده کند. بازیکنان به بسیاری از سلاح های مدرن و سرعت بالاتر مجهز شده اند. شما به حالت خودکار در برابر دشمنان شیطانی به همراه یک سیستم سرعت ارتقا یافته به دو برابر مجهز خواهید شد. به لطف ویژگی های برجسته فوق، لازم نیست در پیوستن به این بازی تردید کنید، حتی اگر سطح بازی شما خوب نیست.

 

.
اطلاعات سازنده
سازنده: Trys Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.