خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Kong Island: Farm & Survival v0.0.4 بازی جزیره کونگ اندروید

Kong Island: Farm & Survival بازی جزیره کونگ اندروید

 

Kong Island: Farm & Survival یک بازی شبیه ساز کشت محصولات زراعی و بازسازی ساختمان‌ها در جزیره کنگ، و رفتن به یک سفر به جزیره جمجمه است.

شما به سلامت به جزیره کنگ رسیده اید. مقداری دانه بکارید و مطمئن شوید که غذای کافی برای ماندگاری تا شروع ماجراجویی بعدی خود دارید.

در بازی Kong Island: Farm & Survival هواپیمای شما به دلیل آب و هوای بد مجبور به فرود اضطراری در هنگام بازدید از یک جزیره جدید شد. در این زمان، شما تنها بازمانده گونه خود هستید. آیا تا به حال در مورد اینکه خودتان در یک جزیره دور افتاده گیر کرده اید خیال پردازی کنید؟ از آنجایی که هیچ کس دیگری در این نزدیکی نیست، ارتباط شما با دوستانتان قطع شده است و تلفن یا هیچ وسیله ارتباطی مدرن دیگری ندارید، بنابراین کاملاً قطع شده اید. این را در نظر بگیرید: چه اقدامی انجام می دهید؟ وقت بلند شدن و حرکت است! توانایی شما برای مبارزه برای آن تعیین می کند که آیا زنده هستید یا می میرید. جزیره کنگ برای ادامه حیات، تولید و برداشت چیزها، و ساخت جزیره جمجمه آبادتر و قابل سکونت به کمک شما نیاز دارد.

با سر به داستان بازی Kong Island شیرجه بزنید، مکانی پر از معماها و معماهایی که فقط التماس برای حل شدن دارند. اگر پول بیشتری دارید، می توانید جزیره خود را با به دست آوردن دیوار کنگ و سپس تزئین آن با گیاهان و گل های متناسب با زمین طبیعی جزیره خود، شبیه بهشت ​​استوایی کنید.

این به شما امکان می دهد جزیره خود را به یک بهشت ​​گرمسیری تبدیل کنید. بازیکنان می توانند کل نقشه را کاوش کنند و از هر جزیره جدیدی که با آن برخورد می کنند بازدید کنند. مرحله زیر این است که با غارت خود به جزایر کشاورزی خود بازگردید. کشاورزی، برداشت و سایر مهارت های اساسی بقا اساساً برای بقا ضروری هستند. هر دو به دنبال کشتی های غرق شده و آثار باستانی در جنگل های جزیره خلیج هستند، مهارت های یکسانی را ضروری می کنند. بازیکنان می توانند در جستجوی مصنوعات ارزشمند منطقه را کاوش کنند و سپس می توانند از آنها برای ساختن یک کلان شهر بزرگ یا یک قبرستان موقت در ساحل استفاده کنند. هر دوی این امکانات در اختیار آنهاست. در جزیره کنگ، چندین سوال و مشکلات فقط در انتظار حل شدن هستند.

دانلود بازی Kong Island: Farm & Survival

دانلود بازی Kong Island: Farm & Survival مود شده – بازی جزیره کنگ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: CSCMobi Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.