خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Legeclo: Legend Clover X v1.14.3 بازی اجرای قانون اندروید

Legeclo: Legend Clover X بازی اجرای قانون اندروید

 

Legeclo: Legend Clover X  یک بازی نقش آفرینی منحصر به فرد است. به گروهی از زنان خیره کننده بپیوندید که به یک سفر خطرناک می روند. یک بازی فانتزی سفر سلطنتی حماسی اکنون برای طرفداران در دسترس است!

با بازی Legeclo: Legend Clover X در یک ماجراجویی خطرناک به گروهی از قهرمانان خیره کننده بپیوندید. انتشار یک SRPG فانتزی که مدت‌ها در انتظار آن بود، با تلاش یک پادشاه قهرمان بالاخره رسید. خانم های زیبایی که قبلاً قهرمان بوده اند را می توان فرماندهی کرد و در جنگ از آنها استفاده کرد.

در برخی مبارزات، نتیجه را می توان با یک کاشی مشخص کرد. راه های زیادی برای بازی وجود دارد و تنها چیزی که لازم است یک ضربه است. قهرمانان و تبهکاران مورد علاقه خود را جمع آوری کنید و آنها را به نبرد علیه شیطان بفرستید. فردی را بر اساس جذابیت یا قدرت او انتخاب کنید. از این بازی استراتژیک واقع گرایانه اما ساده لذت ببرید.

شخصیت بدی در این دسته وجود ندارد و همه آنها شایان ستایش هستند. با استفاده از سنگ های جادویی، می توانید قهرمان های زن خیره کننده را احضار کنید. به این افراد منحصر به فرد در ماموریت خود برای حفظ سیاره کمک کنید. با کمک این قهرمانان جذاب، دوستی های خود را قوی تر کنید. روش های مختلف آموزش می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. در طول بازی Legeclo: Legend Clover X همانطور که ارتباط شما با یک شخصیت توسعه می یابد، و علاقه آنها به شما افزایش می یابد، شما از روایت های منحصر به فرد مربوط به آن شخصیت آگاه خواهید شد. چندین قهرمان زن خیره کننده برای خواندن و مبارزه در کنار داستان های هیجان انگیز و درگیری های استراتژیک در دسترس هستند. در مسیر قهرمانی با قهرمانانی روبرو خواهید شد.

در بازی Legeclo باید به موجودات افسانه‌ای معروف به «افسانه‌ها» کمک کنید تا از تهدیدی قریب‌الوقوع برای جهان جلوگیری کنند—تصویرهای شگفت‌انگیز شخصیت‌های قهرمان با شخصیت‌های پیچیده. یکی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید، آیا؟ مبارزات شدید را با کنترل هایی تجربه کنید که حتی گیمرهای مبتدی نیز می توانند آن ها را درک کنند.

به قهرمانان خود دستور دهید و پرچم پیروزی را به نمایش بگذارید. امکانات عملا برای شما نامحدود است. اقدامات شما سرنوشت شما را تعیین می کند. وظایف چالش برانگیز زیادی وجود دارد. با ترکیب روش های مختلف آموزش، نسخه کاملی از شخصیت خود را ایجاد کنید. بهترین دوستان دختر خود را برای چرخش در سراسر کیهان وسیع ببرید. شخص دیگری که همه شما می شناسید نیز به یک زن خیره کننده تبدیل شده است… جین را دنبال کنید، دختری که قرار است قهرمان شما شود، و خود را در داستانی خواهید دید که در آن پیروز می شوید.

دانلود بازی Legeclo: Legend Clover X مود شده

دانلود بازی Legeclo: Legend Clover X مود

 

 

 

 

.
اطلاعات سازنده
سازنده: DMMGAMES
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.