خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Goose Goose Duck v2.11.00 بازی غاز غاز اردک اندروید

Goose Goose Duck بازی غاز غاز اردک اندروید

 

Goose Goose Duck یک بازی استدلالی هیجان انگیز آنلاین است که بازیکنان می توانند به عنوان غازها و با همنوعان خود به ایفای نقش بپردازند تا ماموریت های سرگرم کننده برای مقابله با دیگر دشمنان را انجام دهند.

در چند وقت اخیر، یک بازی پر سروصدا و جذاب به نام بازی Goose Goose Duck در انجمن های بازی وجود داشته است. در واقع، این یک بازی است که در آن بازیکن باید از مشکلاتی که در اطراف غازهای پیچیده می چرخد ​​استنباط کند. در این بازی، بازیکن باید به همراه غازهای همکار خود برای یافتن اردک شیطانی که به گله شما نفوذ کرده است، کار کند و چالش های رویارویی شدیدی را با آن انجام دهد.

بازی استدلال آنلاین جالب

اول از همه، بازی Goose Goose Duck یک بازی استدلال اجتماعی نسبتاً جدید است که بازیکنان می توانند آن را کشف کنند. بازیکنان برای انجام چالش های سرگرم کننده در بازی به غازهای بامزه تبدیل می شوند. صادقانه بگویم، بازی دارای گیم پلی مخفیانه است. اگر قبلاً بازی Among Us را انجام داده باشید، می توانید قوانین بازی را خیلی سریع درک و تشخیص دهید.

با ازدحام خود را هماهنگ کنید تا شیئی را پیدا کنید که با ازدحام ترکیب می شود

هنگام انجام بازی، بازیکن باید چالش همکاری فعال با غازها و گله آنها را بپذیرد تا اشیاء غیرمعمولی که به گله غازهای شما نفوذ کرده اند را بیابد و بکشد. در بازی Goose Goose Duck برخی افراد غریبه مانند اردک و سایر پرندگان مانند غازهای پلیس، اردک های شکارچی و اردک های زامبی وارد قلمرو شما شده اند تا سعی در نابودی نوع شما داشته باشند. بنابراین، بازیکنان باید به طور دقیق استدلال کنند تا زمان پیدا کردن آن اشیاء را کوتاه کرده و سریع آنها را نابود کنند.

نقش های بسیار دیگری در بازی وجود دارد

از آنجایی که بیشتر غریبه ها برای ازدحام شما خطر ایجاد می کنند، باید مراقب باشید تا نفوذ آنها غیرممکن شود. به عنوان مثال، اردک زامبی پاتوژن های خطرناکی را برای همه غازهای دیگر حمل می کند که آنها را مرده می کند. با این حال، از آنجایی که در بازی Goose Goose Duck کاراکترهای مختلف زیادی وجود دارد، بازیکنان باید هر شی را شناسایی کرده و اردک های شیطانی را در اسرع وقت پیدا کنند. بازیکن باید با غازهای دیگر هماهنگ شود تا کار را به سرعت انجام دهد تا این کار با موفقیت انجام شود.

دانلود بازی Goose Goose Duck

دانلود بازی Goose Goose Duck برای اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Gaggle Studios, Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.