خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Psyroom: Horror of Reason v0.17 بازی اتاق تیمارستان اندروید

Psyroom: Horror of Reason بازی اتاق تیمارستان اندروید

 

Psyroom: Horror of Reason بازیکن را در یک بیمارستان روانی ارزشمند حبس می کند. چگونه می توان زنده ماند و از شکنجه از دست یک پزشک شرور فرار کرد؟! همه چیز بستگی به مشاهده و بی پروایی شما دارد!

بازی Psyroom یک بازی نقش آفرینی ترسناک است. این یک ماجراجویی نیست بلکه یک بقا است. بیمارستان روانی عجیبی که بازیکن در آن قفل شده است تنها یک پزشک منحرف دارد. زیر شکنجه و برانگیختن ترس در دل، هر روزی که می گذرد روز سیاهی است. ماموریت شما این است که به هر قیمتی از اینجا فرار کنید.
کمپین “بقا #666” توسط دکتر منحرف

در بازی Psyroom: Horror of Reason بازیکن نقش یک فرد معمولی را بر عهده می گیرد که در طی کمپین Survival #666 مجبور می شود بیمار شود. این یک کابوس برای افرادی است که در این بیمارستان محبوس شده اند زیرا هیچ کس نمی تواند فرار کند. نه تنها این، بلکه آنها باید با ترس هایی که برانگیخته شده و به هیولاهایی تبدیل می شوند که هر روز آنها را خرد و شکنجه می کنند، مقابله کنند. دکتر منحرف همیشه با قیچی ترسناک ویزیت می کند. آیا می توانید با موفقیت از این کابوس خارج شوید؟!

بیمارستان روانپزشکی

وقتی روی تخت بیمارستان روانی در بازی Psyroom بیدار می شوید، نمی دانید آدرس کجاست یا خروجی کجاست. تنها چیزی که می دانید این است که این مکان فقط شما و دکتر و هیولاهایی هستید که او خلق کرده است. وقتی همه جا تاریک است، بیمارستان بسیار خزنده شبیه سازی می شود. اشیاء موجود در این بیمارستان نیز داستان ترسناکی را پنهان می کنند. اتاق های بسیار زیاد و راهروهای طولانی بدون پایان قابل مشاهده. چگونه خروجی را پیدا کنیم؟

راه رفتن به خانه کجاست؟

هر روز نام دکتر منحرف در شب ظاهر می شود. اعمال او را مشاهده کنید تا برنامه و عادات او را بدانید. از آنجا، لطفاً از زمانی که او آنجا نیست استفاده کنید. شما مناطقی را در بیمارستان کشف خواهید کرد. به دنبال سرنخ های مرتبط باشید. آنها شما را به کلید خروج از اینجا هدایت می کنند. مراقب باشید که اجازه ندهید پزشک متوجه شود که شما در غیر این صورت فرار کرده اید. او خیلی سریع شما را پس خواهد گرفت!

 

دانلود Psyroom: Horror of Reason

دانلود بازی Psyroom: Horror of Reason مود شده – بازی اتاق روان اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.