خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Last-Hit Defense v1.0.4.3 بازی آخرین ضربه دفاع اندروید

Last-Hit Defense بازی آخرین ضربه دفاع اندروید

 

Last-Hit Defense یک بازی RPG اکشن و دفاعی TD x است که هیولاها را با هماهنگ کردن اقدامات قهرمانانه و حملات برج رهگیری می کند!

Last Hit Defense یک بازی اکشن RPG TD x است که با تقویت قهرمانان و برج ها با آخرین ضربه (ضربه شکست) مبارزه می کند. با شکست دادن دشمنان، جایزه و امتیاز تجربه برای ساختن ساختمان ها، تقویت قهرمانان خود و افزایش تعداد برج ها برای رهگیری هیولاها به دست خواهید آورد. با وجود اینکه TD تنها به برج حمله نمی کند، نکته اصلی این است که قهرمان را عملیاتی کنید و دشمن را شکست دهید. بیایید با ساختن مهارت ها، پیکربندی و تقویت برج ها، رئیس غول پیکر را در پایان مرحله شکست دهیم!

 نبردهای اکشن TD X که قهرمانان و برج‌ها را به هم پیوند می‌دهد!

حملات برج و مهارت های قهرمان. از هر دو به خوبی استفاده کنید. اساساً، در یک نقشه TD مانند نصب شده در برج، شما با یک قهرمان برای دفع دشمنانی که ظاهر می شوند و از پایگاه شما دفاع می کنید، استفاده می کنید. علاوه بر حملات معمولی، قهرمانان می توانند با استفاده کامل از مهارت های هر شخصیت، دشمنان را شکست دهند. این سیستمی است که به شما امکان می دهد با آخرین ضربه، امتیاز تجربه و امتیاز بیشتری برای برج ها کسب کنید.

با جمع آوری امتیاز تجربه قهرمان و امتیاز برج، می توانید قهرمانان را ارتقا دهید و برج های اضافی را احضار و تقویت کنید. امواج دشمنان را شکست دهید و رئیسی را که در پایان ظاهر می شود شکست دهید.

عناصر بهبود زیادی وجود دارد و درجه پخش مجدد بالا است. قهرمانان می توانند شخصیت هایی از کلاس هایی مانند جنگجویان و جادوگران را انتخاب کنند و هر کدام می توانند به سلاح و زره مجهز شوند. سه نوع برج رها شده را می توان سازماندهی کرد و برای تقویت آنها در هر کدام جواهراتی برای استحکام قرار داده شده است. علاوه بر این، عناصر مختلفی مانند تقویت و سفارشی کردن مهارت‌ها و توانایی‌ها و دستیابی به دستاوردها وجود دارد، بنابراین یک سیستم پخش کاملاً تکراری است.

بازی Last-Hit Defense مود

دانلود بازی Last-Hit Defense مود شده – بازی دفاع اخرین ضربه اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.