خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Adventure Of Defender v1.163 بازی ماجراجویی مدافع اندروید

Adventure Of Defender بازی ماجراجویی مدافع اندروید

 

Adventure Of Defender یک بازی ماجراجویی است که در آن یا باید برای حفظ جهان قوی تر شوید یا عقب بنشینید و منتظر پایان آن باشید.

 

در بازی Adventure Of Defender اگر می‌خواهید از نابود کردن جهان جلوگیری کنید، باید به مکان قدرتمندترین هیولاها سفر کنید تا با آن‌ها نبرد کنید. همه در این سفر دوران سختی را پشت سر گذاشته اند. رزمندگان باید از همان ابتدا به هر مبارزه با جدیت کامل برخورد کنند. آنها به لطف مفید بودن ابزارها و آموزشی که دریافت می کنند، به سرعت قدرت خود را بهبود می بخشند. از سوی دیگر، سختی درگیری ها به مرور زمان افزایش یافت. شما مسئول تصمیم گیری در مورد آینده کل جهان هستید. برای موفقیت در برابر آنها، ابتدا باید مهارت های موجود خود را تقویت کنید. کدام یک از دو گزینه – جلوگیری از نابودی جهان یا تلاش برای متوقف کردن آن – مطلوب تر است؟

با استفاده از روش خود انجام دهید (DIY) برای ایجاد کالاهای خود، خود را از رقبا متمایز کنید. وقتی با هم متحد می شوند، چیزهای مشابه اغلب عملکرد بهتری دارند. هنگام رویارویی با یک دشمن قدرتمند، بهتر است خود را به سلاح ها و زره های قدرتمند مجهز کنید.

تسلیحات شما در بازی Adventure Of Defender مطابق با مشخصات شما طراحی می شود تا نیازهای شما را برآورده کند. بازیکنان باید همیشه به تجهیزات قدرتمند دسترسی داشته باشند. پس از آن، باید منتظر بمانید تا زمانی که زمان به طور خودکار برسد، سیستم تسلیحات قدرتمندی در اختیار شما قرار دهد.

در این بازی انتخاب اینکه از کدام قابلیت استفاده کنید با شماست. مهارت هایی که برای تکمیل آن ها یاد می گیرید بسته به سلاحی که برای استفاده انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. این عامل فروش فریبنده، این بازی را از بقیه رقبا متمایز می کند. استفاده از سلاح های متنوع توسط دو رقیب که در غیر این صورت یکسان همسان هستند، می تواند منجر به یک نتیجه غیرمنتظره شود. اگر استراتژی متمایز خود را ارائه دهید، در نبرد به مراتب بهتر عمل خواهید کرد.

موانعی که هر شخصیت باید بر آنها غلبه کند در نوع خود بی نظیر هستند. این به صلاحدید بازیکن بستگی دارد که آیا آنها شخصیت خود را بهبود می بخشند یا نه. این یک لایه دیگر از سختی و تنوع را به بازی اضافه می کند. آیا می توانید بر نیروهایی که قبلاً هرگز با آنها روبرو نشده اید پیروز شوید؟ شما می توانید پس از انجام یک کار که شامل شکست دادن بسیاری از موجودات یا سایر بازیکنان است، تبدیل به یکی شوید.

بازی Adventure Of Defender با پول بی نهایت

دانلود بازی Adventure Of Defender مود شده – بازی ماجراجویی مدافع اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.