خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود The Past Within v7.2.1.0 بازی گذشته درون اندروید

The Past Within بازی گذشته درون اندروید

 

The Past Within یک بازی چندنفره است که برای بازی بازیکنان به همکاری نیاز دارد. برای بازی با هم، باید به بازی در دستگاه خود (تلفن، تبلت یا رایانه) و مکانیزمی برای اتصال با بازیکن دیگر دسترسی داشته باشید. در سرور رسمی Discord ما، می توانید با دوستان فعلی خود بازی کنید یا دوستان جدیدی برای رقابت ایجاد کنید.

هیچ کس نمی تواند گذشته یا آینده را به هر شکلی که دوست دارد مطالعه کند. از کمک یک دوست برای فهمیدن اینکه آلبرت وندربوم در حال حاضر کجاست استفاده کنید. مشاهدات خود را مورد بحث قرار دهید تا دیدگاه های یکدیگر را بهتر درک کنید و راه حل های بالقوه برای چالش هایی که هر دو با آنها روبرو هستید را شناسایی کنید.

بازی The Past Within اولین بازی از سری بازی های ویدیویی Rusty Lake است و داستانی دارد که می تواند توسط بسیاری از بازیکنان که با هم کار می کنند تجربه کنند. شما علاقه مندید در مورد آنچه مدت ها پیش اتفاق افتاده است بدانید، اینطور نیست؟ ما با شریکی در «گذشته درون» در زمان و مکان سفر خواهیم کرد تا بفهمیم در مورد آلبرت وندربوم چه می گذرد.

هدف ما این است که بفهمیم چه خبر است. به اشتراک گذاشتن چیزهایی که آموخته‌اید و دیده‌اید با همکارانتان ممکن است به همه کمک کند تا راه‌حل‌هایی برای چالش‌ها پیدا کنند و بینش جدیدی به دست آورند. به اشتراک گذاری چیزهایی که دیده اید و یاد گرفته اید می تواند برای همه مفید باشد. شما و سایر اعضای تیمتان به یکی از دو دوره زمانی منصوب خواهید شد: گذشته یا آینده. اولی در گذشته است، در حالی که دومی در آینده است. در کنار رز کار کنید تا از او در اجرای طرح پدرش حمایت کنید.

در بازی The Past Within دو شرکت کننده محیط اطراف را با استفاده از دیدگاه دو بعدی و سه بعدی مطالعه خواهند کرد. ابعاد متمایز قبلی برای اولین بار در جهان دریاچه Rusty دیده می شود. هر محیطی مزایا و معایبی خواهد داشت و هر کدام متمایز خواهند بود. برای ادامه داستان و تکمیل پازل ها، باید از تمام مکان های مختلف دیدن کنید.

 

دانلود The Past Within

دانلود بازی The Past Within مود شده – بازی گذشته درون اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.