خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Tall Man Run v1.33 بازی دویدن مرد قد بلند اندروید

Tall Man Run بازی دویدن مرد قد بلند اندروید

 

Tall Man Run یک بازی پویا و جذاب در سبک دونده بی پایان است. برای شکست دادن رئیس در پایان سطح باید تصمیمات سختی بگیرید.

بازی Tall Man Run مسیر دویدن را گسترش می دهد و ارتفاع مورد نیاز را طولانی تر می کند تا انتخاب های بیشتری به بازیکنان بدهد. شما در مسیر جدیدی در حال اجرا هستید و در هر سطح تصمیمات جدیدی می گیرید. آنها می توانند روی قد شما تأثیر بگذارند و مقابله با رئیس را برای بازیکنان دشوار کنند. با این حال، تنها با انتخاب های عاقلانه تر می توانید از برنده شدن مطمئن باشید. در آخرین مراحل مسابقه، بازیکنان با چالش های سخت تری مواجه می شوند.

سطوح بازی متنوع

با الزامات مربوط به قد و طول شما، بازی Tall Man Run سطوح زیادی را برای این تجربه ایجاد می کند. هر بازیکن به نوبت از سطوح آسان به چالش برانگیز خواهد رفت. ما چند سطح جدید را به این مسیر مسابقه ویژه اضافه کرده ایم تا چالش جدیدی را به شما ارائه دهیم. با عبور موفقیت آمیز از باس در انتهای مسیر، سطح را به پایان خواهید رساند. آنها ممکن است مانع پیشرفت شما به سمت خط پایان شوند، اما طول بدن شما را از آن عبور می دهد.

عاقلانه تر انتخاب کنید

تصمیمات گرفته شده در مسیر بازی Tall Man Run روی قد شما تاثیر می گذارد. این سیستم از بازیکن می‌خواهد که به بالاترین ارتفاع ممکن برسد تا هنگام رویارویی با رئیس با مشکل مواجه نشود. بازیکنان باید در هنگام دویدن و انتخاب تخته ها متفکرتر باشند. وقتی این کشش تمام شد، به چالش نهایی خواهید رسید. رئیسی با ظاهری غول پیکر منتظر است.

در نبرد نهایی با رئیس مقابله کنید

برای تکمیل سطح در حال تجربه، بازیکن باید رئیس را شکست دهد. نبرد نهایی کسی را پیدا می کند که قدرت بیشتری از دو عضو را در اختیار دارد. شما باید یک پرش دشوار روی تشک انجام دهید. اگر پخش کننده الزامات سیستم را برآورده نکند، باید از نو شروع کنید. با این حال، اگر شما رئیس را شکست دهید، بازیکن برنده خواهد شد. پاداش شما سکه و مزایای منحصر به فرد است.

قدردانی از دستاوردهای مورد انتظار

بازی دویدن مرد قد بلند مود به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های بیشتری را در پیست کشف کنند و به شما اشاره دقیقی از انتخاب سودآورتر ارائه می‌دهد. از یک استیکمن کوچک، به یک غول تبدیل می شوید یا بعد از تصمیمات خود کوچک می شوید. شما باید هوش خود را حفظ کنید تا به قد عالی برسید و در پایان هر سطح با رئیس روبرو شوید. دستاوردها در سطوح تکمیل شده با جوایز سکه گرانبها شناسایی می شوند.

 

دانلود بازی Tall Man Run هک شده

دانلود بازی Tall Man Run با پول بی نهایت – بازی دویدن مرد قد بلند مود

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.