خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود 千銃士: Rhodoknight v2.0.0 بازی رودونایت اندروید

千銃士: Rhodoknight بازی رودونایت اندروید

 

Rhodoknight بازیکن را به مربی تفنگداران در یک آکادمی تبدیل می کند. وظیفه شما ایجاد تیمی است که جرات رویارویی با چالش ها و مهارت های عالی سلاح را داشته باشند.

بازی Rhodoknight یک تجربه جدید است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا موضوع آن ” تفنگداران” است.  یکی از معدود موضوعاتی که بازی ها در مورد آن انجام می دهند. در این بازی بازیکن ارتش تفنگداران خود را انتخاب کرده و شروع به آموزش آنها می کند. بسیاری از چالش های جدید و تمرین های وحشتناک به تفنگداران کمک می کند تا به سرعت بالغ شوند. علاوه بر این، طرح بازی شما را به ورود به سرزمین جدیدی سوق می دهد، جایی که قبیله ها و نیروها برای به دست آوردن قدرت با یکدیگر می جنگند. بسیاری از تجربیات جذاب شما برای اولین بار با این بازی!

شخصیت های بی شمار – تفنگداران با ویژگی های منحصر به فرد خود

البته، از آنجا که این یک بازی با تم تفنگدار است، یک شخصیت ضروری ضروری تفنگدارها هستند. بازی Rhodoknight گنجینه عظیمی از شخصیت‌های تفنگدار را جمع‌آوری می‌کند تا بازیکنان با توجه به ترجیحات و شخصیت‌های خود انتخاب کنند. هر شخصیت با ظاهری زیبا و در سبک های مختلف مانند سرد، سرزنده، لولیتا، پسر بد و غیره ساخته شده است. ویژگی های شخصیت نیز بر این اساس متفاوت است. توضیحات هر شخصیت را در قسمت انتخاب شخصیت به دقت بخوانید تا عناصر بالقوه ارتش خود را بیابید. سپس، آنها را به عنوان یک تیم برای شروع تمرین انتخاب کنید.

سلاح های ضروری – اسلحه و زمین تمرین

سلاح اصلی تفنگدار تفنگ است. انواع مختلفی از تفنگ ها و انواع مختلفی از مهمات وجود دارد. به هر شخصیت یک تفنگ خاص اختصاص داده می شود. قدرت تفنگ را می توان با استفاده از آیتم های به دست آمده از تکمیل کوئست ارتقا داد. این نوع تفنگ قدرت خاص خود را دارد و همچنین محدودیت های خاص خود را دارد. بنابراین، نقاط قوت یک شخصیت را با دیگری ترکیب کنید تا یکدیگر را جبران کنید و کاستی های آنها را به حداقل برسانید.

دانلود بازی 千銃士: Rhodoknightمود

دانلود بازی رمود شده – بازی رودونایت اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.