خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Easy RPG Valkyrie & Dungeon v1.2.5 بازی والکری و سیاهچال اندروید

Easy RPG Valkyrie & Dungeon بازی والکری و سیاهچال اندروید

 

Easy RPG Valkyrie & Dungeon یک بازی نقش آفرینی فوق العاده ساده است که می توانید جواهرات بی حد و حصری در آن به دست آورید.

 

تنها حالت موجود در این بازی حالت رایگان gacha x auto-battle mode است. اگر این نوع بازی به نام بازی بیکار را انجام دهید و به شخصیت های خود سلطنت رایگان بدهید، آنها تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهند داد. این واقعیت که شامل گاچا می شود دلیل دیگری است که بسیاری از مردم از بازی آن لذت می برند. در این بازی نمی توانید شخصیت ها را با ارز واقعی خریداری کنید و چرخاندن چرخ بخت تنها شرط ورود به مسابقه است. کوچکترین شکی در ذهن من وجود ندارد که این یک “Super RPG” است. دارای شخصیت های شایان ستایش و نبردهای اکشن است. اگر مقدار نامحدودی از الماس و گاچا داشته باشید که نیازی به چرخاندن چرخ ندارند، سیاهچال را با موفقیت کامل خواهید کرد.

در بازی Easy RPG Valkyrie & Dungeon وضعیت، مهارت ها و ویژگی ها از جمله مولفه هایی هستند که در تعیین برنده این بازی نقش دارند. این آیتم ها بازی ها را جذب می کنند. هرچه خوش شانس تر باشید، سریع تر می توانید موارد بهتری را بدست آورید. برای ارتقاء سطح، تنها کاری که باید انجام دهید این است که گاچای رایگان موجودی خود را فعال کنید. برای انجام بازی، تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به اینترنت و یک کپی است. حتی اگر پول زیادی ندارید، باز هم می توانید با این بازی نقش آفرینی ساده لذت ببرید.

جای تعجب نیست که بازی Easy RPG Valkyrie & Dungeon با گروه متنوعی از بازیکنان طراحی شده است. با این حال، سازندگان بازی ادعا می کنند که برای نوع خاصی از بازیکنان لذت بخش تر است – بازیکنان بازی های رایگان موبایلی که هیچ هزینه ای نمی پردازند. بازیکنان این امکان را دارند که سریع و بدون هیچ اضطرابی بازی کنند. آنها همچنین از آن لذت می برند زمانی که در زمان آزاد خود با سرعت کمتری بازی می کنند. برخی از افراد از بازی گاچا لذت می برند، اما به دلیل کمبود منابع مالی کافی قادر به انجام این بازی نیستند. اگر این کار را در این وب سایت انجام دهید، برای بازی گاچا نیازی به پرداخت یک سکه نخواهید داشت.

دانلود بازی Easy RPG Valkyrie & Dungeon

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.