خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Fighters of Fate v202211140 بازی مبارزان سرنوشت اندروید

Fighters of Fate بازی مبارزان سرنوشت اندروید

 

Fighters of Fate یک بازی متحصر به فرد است که بازی های کارتی کلکسیونی، بازی های نقش آفرینی و بازی های مبارزه ای انیمه، و سرنوشت OC شما در دستان شماست!

در این بازی ورق دیوانه‌وار که ترکیبی از CCG، RPG و بازی‌های مبارزه انیمه است، می‌توانید OC (شخصیت اصلی) خود را بسازید! با استفاده از کارت‌های Arcana، یک بازی ورق کلکسیونی که شامل کارت‌های انیمه مدل‌سازی شده با کارت‌های تاروت قوی است، سرنوشت خود را کنترل کنید.

در بازی Fighters of Fate می توانید قابلیت‌های جامع برای شخصی‌سازی شخصیت‌ها دک‌های زیادی بسازید تا به OC (شخصیت اصلی) خود ظاهری منحصربفرد بدهید. کارت هایی که انتخاب می کنید در Battle Deck خود قرار دهید، ویژگی های شما و همچنین سلاح ها، توانایی ها و قدرت هایی را که به آنها دسترسی دارید تعیین می کند. شما می‌توانید به تعدادی از جالب‌ترین مبارزان انیمه‌ای که تا به حال در بازی‌های ویدیویی بر اساس ژانرهای رزمی انیمه دیده شده‌اند تبدیل شوید. هیجان و خلاقیت بازی های رزمی انیمه و همچنین هیجان و چالش CCG ها و بازی های کارتی انیمه را تجربه کنید.

با استفاده از Style Deck خود را بیان کنید، که به شما امکان می دهد هر جنبه ای از ظاهر خود را با استفاده از کارت هایی که به آن اضافه می کنید سفارشی کنید. از آنجایی که کارت‌های سبک بسیار زیادی برای کشف وجود دارد، می‌توانید OC رویاهای خود را ایجاد کنید و حتی مانند مبارزان انیمه عالی به نظر برسید.

ویژگی های بازی Fighters of Fate 

RPG، انیمه بازی‌های جنگی و CCG همگی به عنوان الهام‌بخش یک بازی مبارزه‌ای انیمه هستند. ترکیبی از کارت‌های کلکسیونی بسازید تا سایر حریفان Fateless را در حالی که با آنها درگیر جنگ‌های دیوانه‌وار می‌شوید، حذف کنید.
تنظیمات رقابتی به قوی ترین مبارز سرنوشت تبدیل شوید! همانطور که سبک مبارزه خود را جعل می کنید و کارت های جدیدی را به عنوان جایزه در اکشن بازی های مبارزه انیمه دریافت می کنید، ممکن است برای افتخار و صعود به تالار مشاهیر رقابت کنید.
تنظیمات کیمیاگری برای لذت بردن از تلفیقی متمایز از بازی‌های کارتی کلکسیونی و بازی‌های جنگی انیمه و برای نشان دادن حس سبک خود، کارت‌های خود را با کیمیاگری ارتقا دهید تا قوی‌ترین دک را بسازید.
به سایر انیمیشن‌های بازی Fighters of Fate در نوار پر از مبارزه بپیوندید تا معاشرت کنید، با دوستان جدید ملاقات کنید و در مسابقات PVP بی‌درنگ با الگوبرداری از بازی‌های رزمی انیمه شرکت کنید.

دانلود بازی Fighters of Fate مود

دانلود بازی Fighters of Fate مود – بازی مبارزان سرنوشت اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.