خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Merge Fairies v1.3.1 بازی ادغام پری دریایی اندروید

Merge Fairies بازی ادغام پری دریایی اندروید

 

Merge Fairies – Mermaid House یک بازی ادغام است که دو موجود دریایی مشابه را با هم ادغام کرده و یک موجود دریایی جدید را تشکیل می دهد. در اینجا، بازیکنان می توانند در لحظات بازی راحت و در عین حال کشف 100 موجود دریایی جدید و هیجان انگیز، استراحت کنند.

بازی Merge Fairies یک بازی چیدمان با محیط کف اقیانوس است. در اینجا، بازیکنان می‌توانند هم بازی کنند و هم موجودات عجیب‌تری را در اقیانوس کشف کنند، موجوداتی که فقط در افسانه‌ها وجود دارند – پری و پری دریایی. در مقایسه با سایر بازی‌های پازل، نکته هیجان‌انگیز این بازی، گرافیک زنده و هیجان‌انگیز و ارتقای مدال‌ها برای حضور در جدول رده‌بندی بازی است. حالا، بیایید بیشتر بدانیم!

موجودات اقیانوسی فقط در افسانه ها وجود دارند

شاید داستان پری دریایی را شنیده باشید و تصویری از یک پری دریایی در تخیل خود داشته باشید؟ اما فقط یک تصویر خیلی کم است. در بازی Fairy Merge و خانه پری دریایی، بازیکنان می توانند تا 100 موجود دریایی از جمله 50 نوع پری و پری دریایی را کشف کنند. شما در دنیای پریان گم خواهید شد و در زیبایی پری ها غوطه ور خواهید شد. با این حال، برای اینکه بتوانید انواع پری دریایی را ببینید، باید موجودات دریایی را ادغام کنید.

ادغام موجودات دریایی

نوع جدیدی از پری دریایی با کشیدن و نگه داشتن برای ادغام دو پری دریایی مشابه ظاهر می شود. اما حواستان باشد، اگر پری دیگری بین 2 پری از همان نوع وجود داشته باشد، نمی توان آنها را با هم ادغام کرد. بنابراین، با فکر کردن به حرکات شما، بازیکنان باید راه معقولی ترتیب دهند تا بتوانند پری ها را ادغام کنند.

جام ها و مدال های باشکوه برای بازیکنان

بازی Merge Fairies و بازی خانه پری دریایی دارای سطوح بسیاری و نزدیک به 100 چالش برای کاوش بازیکنان است. در هر سطح، بازیکن علاوه بر کشف موجودات دریایی متنوع تر، پس از عبور از سطح، جایزه ای نیز دریافت می کند که یک مدال است. روش ساده است: هنگامی که نقره دو مدال برنز را جمع آوری می کند، برای ایجاد یک مدال نقره ترکیب می شود. 2 مدال نقره یک مدال طلا ایجاد می کند. پس از هر ادغام موفقیت آمیز 1 جفت پری دریایی، امتیاز جایزه دریافت می کنید و سپس امتیازات جایزه به مدال انباشته می شود. بیایید به همان اندازه امتیاز جایزه جمع کنیم!

دانلود بازی Merge Fairies مود

دانلود بازی Merge Fairies با پول بی نهایت – بازی ادغام پری اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.