خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hyper Knight v3.0 بازی هایپر نایت اندروید

Hyper Knight بازی هایپر نایت اندروید

 

Hyper Knight یک بازی مبارزه ای دوبعدی جالب است که در نقش شوالیه قهرمان و هم تیمی هایش نقش آفرینی می کند تا در صورت حمله ناگهانی برای پادشاهی شما به مبارزه برسند.

بازی Hyper Knight ساخته شده توسط Endless Loop پس از تست توسط Early Access برای گیمرها منتشر شد. شما نقش یک شوالیه ناشناخته را بازی می کنید، هم تیمی پیدا می کنید، جنگجویان را برای مبارزه با دشمن ظالمی که به طور ناگهانی به پادشاهی شما حمله می کند، استخدام می کنید.

حمله ناگهانی دشمن باعث می‌شود شما و هم‌تیمی‌هایتان غرق شوید و نتوانید عکس‌العمل نشان دهید، موقعیتی که باید مدیریت کنید، انتخاب راهی برای فرار از پادشاهی برای یک برنامه بلندمدت برای بازپس‌گیری تک تک تکه‌های زمین است. تو تکیه گاه همه هستی و تنها امید، همه به تو نیاز دارند که بایستی و یاد بدهی که زره پوشیدن، اسلحه آماده کنی و شروع کنی به جنگ!

قهرمان و شوالیه ناشناس

همه چیز برگشته بود، ظاهر شوالیه باعث شد حریف نتواند واکنشی نشان دهد. برای انتقام گرفتن و به دست آوردن مجدد افتخار برای تحقیر آن روز، باید بلندمدت فکر کنید، عمیق فکر کنید، متحدین را برای تشکیل یک ارتش قدرتمند جمع کنید. حملات تصادفی دهکده ها برای مسدود کردن خطوط مقدم، منابع دشمن را کاهش می دهند، یک دهکده را می سوزانند و زمانی که مخالفان گارد خود را ناامید می کنند قلعه ها را تصرف می کنند. زمان محدود است، از مدت کوتاه کمین در تلاش برای تصرف تمام قلمرو آنها استفاده کنید، در حالی که دشمن روی مبارزه با متحدان شما متمرکز است، تمام مزارع را نابود کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به سرعت تمام نیروهای دشمن را در منطقه نابود کنید، منتظر بمانید تا متحدانتان به ساخت و سازها رسیدگی کنند و پادشاهی شما را پس بگیرند.

از سرزمین خود محافظت کنید

یک حمله غافلگیرکننده شما را آماده می کند، امپراطوری شما به طور موقت به دشمن تعلق دارد. هنگام تماشای تسخیر امپراتوری خود تسلیم نشوید، مردم به محافظت از شما نیاز دارند، به زندگی نیاز دارند، تمام اعتماد و امید خود را به شما معطوف می کنند، بنابراین باید یک استراتژی برنامه ریزی بلندمدت برای آماده شدن برای آینده داشته باشید. نبردی خونین در راه است. متحدین را جمع آوری کنید، برای بهبود مهارت های همه تمرین کنید، با تفکر برنامه ریزی کنید تا توانایی های خود را به همه نشان دهید و این نبرد را به زمین بازی خود تبدیل کنید. بایستید، زره بپوشید، اسلحه را تجهیز کنید و اکنون بجنگید.

دانلود بازی Hyper Knight مود

دانلود بازی Hyper Knight با پول بی نهایت – بازی هایپر نایت اندروید

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.