خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hair Challenge v8.9.5 بازی چالش مو اندروید

Hair Challenge بازی چالش مو اندروید

 

Hair Challenge از موهای ابریشمی زنان استفاده می‌کند تا تجربیات و گیم‌پلی جدیدی را به همراه عناصر آرام آرام برای افراد به ارمغان بیاورد. مهمتر از همه، سفارشی سازی آن و طراحی پر جنب و جوش و پر از زندگی است و فضای مثبتی را در سراسر این بازی ایجاد می کند.

بازی Hair Challenge یکی از پرطرفدارترین بازی های گوگل پلی با میلیون ها نصب در سرتاسر جهان است. یک بازی معمولی با گیم پلی آرام که در آن بازیکن دختری با موهای بلند بی پایان را کنترل می کنید که بر انواع چالش های شایان ستایش غلبه می کند. این بازی کاملاً از فیلم معروف Tangled توسط دیزنی الهام گرفته شده است که شامل طراحی شخصیت، محیط، چالش ها و بسیاری چیزهای سرگرم کننده دیگر می شود. علاوه بر این، دارای یک جامعه دوستانه از بازیکنان و تعامل گسترده است تا بهترین تجربه گیم پلی را به همه ارائه دهد.

گیم پلی گاه به گاه روان و زیبا

بازی Hair Challenge محتوای ساده ای دارد، بنابراین گیم پلی آن صرف نظر از جلوه های بصری یا عمق آن در هر چالش یا ماموریت، دوستانه است. افراد شخصیت خود را کنترل می کنند تا در جاده های چالش برانگیز و دشوار حرکت کنند و موهای بیشتری جمع می کنند تا موهای بلند و صاف داشته باشند. همچنین این وظیفه اصلی بازیکن است، زیرا آنها باید تا حد امکان مو جمع کنند و هر لحظه خاص را از موهای جادویی خود عبور دهند.

طرح های خنده دار و خلاقانه در هر سطح

طراحی کلی در هر سطح زیبایی جذاب و خنده‌داری را به نمایش می‌گذارد، زیرا همه آنها خطوط مستقیم هستند اما به صورت سه بعدی پیچیده شده‌اند. در طول مسیر، تله‌ها یا موانع پیچیده‌ای برای کوتاه کردن موهای بازیکن تا حد امکان وجود خواهد داشت و حتی چند سوراخ وجود دارد که بازیکن موهای خود را قربانی کند. علاوه بر اینها، این سطح همچنین موهای بیشتری را برای بازیکنان ایجاد می کند تا قبل از ناپدید شدن همه چیز موهای خود را بلند کنند.

مشکلات متعدد برای سرگرمی

علاوه بر طراحی پیچیده در هر سطح، بازی Hair Challenge دارای سطوح مختلف دشواری زیادی برای تنوع بخشیدن به تجربه گیم پلی همه است. دشواری هر گزینه به طور قابل توجهی نشان داده شده است، از جمله سرعت حرکت شخصیت، محدودیت مو، و بسیاری از ویژگی های دیگر که باعث انعطاف پذیری بازیکن می شود. اگرچه همه چیز به سمت آرامش و سرگرمی است، بازیکن می تواند سطح دشواری را برای سرگرمی بیشتر تغییر دهد.

شخصیت خود را به زیبایی سفارشی کنید

برجسته ترین ویژگی بازی، سیستم طراحی شخصیت زنده و درخشان است که به بازیکنان گزینه های بیشتری می دهد تا از همه چیز نهایت لذت را ببرند. محتوای طراحی لباس شامل بسیاری از سبک ها و طرح های آشنا از شرق تا غرب است و حتی جلوه های پوستی زیبایی را برای بازیکنان دارد. آنها همچنین می توانند مدل مو را در هر دویدن تغییر دهند و رنگی منحصر به فرد، زنده و چشمگیر بپوشند.

دانلود بازی Hair Challenge با پول بی نهایت

دانلود بازی Hair Challenge مود شده – بازی چالش مو با پول بی نهایت

.
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.